معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 974
معماری مدرن   - 131
تکنولوژی ساخت   - 642
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 126
سازه های شهری   - 595
طراحی نئولیبرال   - 125
المان شهری   - 523
کتابخانه ی اتووود   - 112
نگاه نو به سكونت   - 503
اتووود کلاسیک   - 110
مرزهای معماری   - 500
مسکن روستایی   - 100
طراحي داخلي   - 498
مسکن عمومی   - 96
نظریه معماری   - 441
هنر مدرنیستی   - 86
کلان سازه   - 412
معماری ـ سینما   - 62
معماری پایدار   - 404
معماری ژاپن   - 62
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 388
هنر گفت و گو   - 60
معماری منظر   - 342
بلندمرتبه ها   - 59
طراحی صنعتی   - 333
معماری مذهبی   - 55
معماری تندیس گون   - 327
اتووود ـ ایران معاصر   - 49
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 325
معماری هند   - 48
نظریه شهری   - 314
معماری چین   - 47
توسعه پایدار   - 293
هنر انتزاعی   - 43
باز زنده سازی   - 278
زنان و معماری   - 43
معماری حوزه عمومی   - 276
معماری پست مدرن   - 36
معماری شمایل گون   - 274
ویرانه ها   - 31
روح مکان   - 265
معماری ایران   - 31
معماری سبز   - 258
گفت و گو با مرگ   - 29
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 252
طراحی مبلمان   - 28
منتقدان معماری   - 249
جنبش متابولیسم   - 22
معماری یادمانی   - 245
معماری فاشیستی   - 19
آرمان شهرگرایی   - 234
جشن نامه اتووود   - 17
معماری محدود   - 219
طراحی پارامتریک   - 17
معماری ارزان   - 212
زاغه نشینی   - 15
بنای محدود   - 198
معماری بایومورفیک   - 14
معماریِ توسعه   - 193
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 12
بدنه سازی شهری   - 190
معماری مجازی   - 9
معماری تجربی   - 188
معماری ـ موسیقی   - 9
معماری محلی   - 187
لیوینگ آرکیتکچر   - 8
تغییرات اقلیمی   - 179
آینده گرایی   - 6
معماری و سیاست   - 176
اتووودْ آبزرور   - 4
معماری های تک   - 175
مدارس معماری   - 3
محوطه سازی   - 164
معماری تخت جمشید   - 3
گرمایش زمین   - 152
معماری مصر   - 2
مسکن حومه شهری   - 143
منبع شناسی اتووود   - 1
تراشه های کانسپچوال   - 134

طــراحــــــــــــــان
زاها حدید   - 110
گرگ لین   - 5
لُکُربُزیه   - 85
هانی رشید   - 5
رم کولهاس   - 52
آلوارو سیزا   - 5
بی یارکه اینگلس   - 42
آنتونی وایدلر   - 5
پیتر زُمتُر   - 40
ادوارد سعید   - 5
پیتر آیزنمن   - 36
حسن فتحی   - 5
ام وی آر دی وی   - 36
دنیس اسکات براون   - 5
فرانک گهری   - 31
پائولو سولری   - 4
برنارد چومی   - 28
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
لویی کان   - 28
ویوین وست وود   - 4
اسکار نیمایر   - 28
ولادیمیر تاتلین   - 4
نورمن فاستر   - 27
مارتین هایدگر   - 4
توماس هیترویک   - 27
فیلیپ جنسن   - 4
آی وِی وِی   - 25
کریم رشید   - 4
یو ان استودیو   - 24
آنیش کاپور   - 4
لبس وودز   - 23
چارلز جنکس   - 4
شیگرو بان   - 22
اماندا لِــوِت   - 3
رنزو پیانو   - 21
مـَــس استودیو   - 3
استیون هال   - 20
آر ای ایکس   - 3
کوپ هیمِلبِلا   - 20
اف او اِی   - 3
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فمیهیکو ماکی   - 3
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 18
جورجو آگامبن   - 3
والتر بنیامین   - 18
ژاک دریدا   - 3
اُ ام اِی   - 18
هنس هولین   - 3
کنگو کوما   - 18
مایکل گریوز   - 3
تیو ایتو   - 16
بال کریشنادوشی   - 3
هرنان دیاز آلنسو   - 16
پری اندرسون   - 3
ژان نوول   - 15
آن تینگ   - 3
هرزوگ دی مورن   - 15
پیر بوردیو   - 2
دیوید هاروی   - 15
اریک هابسبام   - 2
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
ژان بودریار   - 2
اِم اِی دی   - 14
ادوارد سوجا   - 2
مارشال برمن   - 14
زیگموند فروید   - 2
دانیل لیبسکیند   - 13
ژاک لوگوف   - 2
اریک اوون موس   - 13
پرویز تناولی   - 2
تام مین   - 13
ریکاردو بوفیل   - 2
ارو سارینن   - 13
سالوادور دالی   - 2
معماران مورفسس   - 12
آرشیگرام   - 2
آنتونی گائودی   - 12
محمدرضا مقتدر   - 2
ویتو آکنچی   - 12
مانوئل کاستلز   - 2
آراتا ایسوزاکی   - 11
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
والتر گروپیوس   - 11
پاتریک شوماخر   - 2
کنت فرمپتن   - 11
کیشو کـُـروکاوا   - 2
لودویگ میس ون دروهه   - 10
لئون کریر   - 2
کامرون سینکلر   - 9
کوین لینچ   - 2
تادو اندو   - 9
کریستفر الکساندر   - 2
موشه سفدی   - 9
کامران دیبا   - 1
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 9
نیکلای مارکوف   - 1
یوهانی پالاسما   - 9
بوگرتمن   - 1
اویلر وو   - 9
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
لوییس بورژوا   - 8
پال گلدبرگر   - 1
فرانک لوید رایت   - 8
رضا دانشمیر   - 1
میشل فوکو   - 8
مخزن فکر شهر   - 1
اسلاوی ژیژک   - 8
سوپراستودیو   - 1
کنزو تانگه   - 7
سورِ فِهْن   - 1
ونگ شو   - 7
لوئیس مامفورد   - 1
ریچارد مِیر   - 7
واسیلی کاندینسکی   - 1
چارلز کوریا   - 7
لودویگ هیلبرزیمر   - 1
هانری لفور   - 7
ریموند آبراهام   - 1
ژیل دلوز   - 6
یونا فریدمن   - 1
هوشنگ سیحون   - 6
سو فوجیموتو   - 1
یورگن هابرماس   - 6
تئودور آدورنو   - 1
سانتیاگو کالاتراوا   - 6
اسوتلانا بویم   - 1
مانفردو تافوری   - 6
جین جیکوبز   - 1
پیتر کوک   - 6
موریس مرلوپنتی   - 1
برنو زوی   - 6
جوزپه ترانی   - 1
آلوار آلتو   - 6
فرشید موسوی   - 1
پل ویریلیو   - 6
آنتونیو نگری   - 1

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -504
صنعتی   -73
فرهنگی   -186
معماری مذهبی   -72
موزه   -180
گالری   -60
پاویون   -155
ورزشی   -50
اداری ـ خدماتی   -151
هتل   -47
زیرساخت های شهری   -148
بهداشتی   -28
تفریحی   -131
حمل و نقل عمومی   -19
مسکونی ـ تجاری   -88
زاغه نشینی   -4
اموزشی   -86
حامی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه ورزشی_حرفه ای
طراح : محمدرضا معصوم
خانه معمار
طراح : مهدی فرخی
اقامتگاه جنگلی
طراح : ایمان زارع
یادمان مهندس میرمیران
طراح : سعیده قاشوقیان
مجتمع تجاری اقامتی اداری
طراح : محمد فارمد
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
نقدبازی
نویسنده :  دنیس شارپ، فرانسوا شَسلن، جوزف ریکورت، مایکل سورکی
انتشارات : کتابکده کسری

حامی اتووود
 فابر کستل
موزه پلازای آر ای ایکس ؛ درکی نوین از توپولوژی بلندمرتبه سازی در مقیاس شهری
اتووود سرویس خبر:   سوده نادری "دبیر بخش خبر"
1389/07/25
مـنـــــــبـع : www.archdaily.com
تعداد بازدید : 3894

موزه پلازا در کنتاکی با 62 طبقه و 214متر ارتفاع ،یکی از شگفت انگیزترین پروژه ها با استفاده ای ترکیبی در زمان ما است و این باعث می شود تمام متغیرها (مقررات اقتصادی-اجتماعی-مقامات محلی) در یک حجم خالص در خور هم گرد ایند. این موزه یک تجدید نظر به نگرش متعارف نسبت به توسعه پتانسیل های موجود در طرح و بافت دارد ، که با دیدی برای ساخت و ساز یک مؤسسه هنر آغاز میشود و به نگاهی مبتنی بر یک تجارت حرفه ای برای پشتیبانی این تعهد به پایان میرسد. فرهنگ چه از نظر جسمی و چه روحی درذات نگاه این پروژه قرار گرفته است. با مجزا کردن یگانگی پروژه در جزیره، مشکلات از قبیل خروج ، گردش و امنیت به وجود می آید. برخورد فرهنگی و استفاده های تجاری در جزیره (گالری ها ، استخر ، سالن اجتماعات ، بار،فضای آموزشی ، سالن بدن سازی، رستوران ، مغازه و سالن رقص و...) یک فرصت پربار فراهم میکند تا در توپولوژی مؤسسه هنر معاصر تحقیق کند. گالری مرکزی و دیوارهای شیشه ای آن، یک فضای هنری ایجاد میکند که جدا از زندگی و تجارت نیست و یک طیف وسیعی از تعامل با هنر را به وجود می آورد که توپولوژی موسسه هنری را در روند آن به چالش می کشد. پیشبینی میشود این سازه تا سال2012 به پایان برسد.

موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده


موزه پلازا ، آر ای ایکس ؛ تعامل بین هنر و بیننده




حامی اتووود
 ابوقداره
نظـــــــر اعضــــــــا
هنوز نظری برای این خبر ثبت نشده است.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

الحاقیه موزه ی هنرهای معاصر رم؛ سیاست رنگ و محددیت های طراحی
موزه ی ساحل رودخانه کلاید- برخورد گذشته وآینده
خانه تبعید چارلی چاپلین تبدیل به موزه می شود
موزه اردوس ، توسط ام . ای . دی
موزه کـُـلُـمبا؛ جراحیِ زیباییِ مخروبه های باستانی کـُـلن
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Maryam Shokrollahi