معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما




شما می توانید
پروژه خود را ثبت کنید
مقاله خود را ثبت کنید
کلاس خود را ثبت کنید
در مباحث فروم اتووود شرکت کنید

پیـــــام هــای رسیــــده
تيم اتووود 1391/03/14
به وب سايت معماران معاصر ايران خوش آمديد
ادامه
ارسـال پیــام به  مهدي صالحي
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
پیام های رسیده برای پروژه ها
زهرا زهبری 1391/07/29  
پروژه وهم در پيچيدگي   :    
سلام .بسیارجالب است من چطور میتونم مطالعاتتون رو داشته باشم.منابعتون رو لطفاذکر کنید
زينب عطار 1391/04/20  
پروژه وهم در پيچيدگي   :    
من كه واقعن هيچي نفهميدم...زيادي پيچيده بود...واقعن خسته نباشيد..
راستي اين استادتون هنوزم اين دانشگاه درس ميدن؟
مهدي صالحي 1391/04/10  
پروژه وهم در پيچيدگي   :    
با تشكر از حسن نظرتان شما دوست خوب.((( سوران شكري))

البته زيباي مطلق فقط ازان خداوند است .اما سعي در كشف زيباي جهت خلق پديده از سوي هنرمند براي مخاطبان ارمان اوست چراكه هدف احترام و خوشنودي مخاطب است هرچند نسبي

درك ما از جهانمان: سالهاي متمادي در خور بنيادهاي فهمي از وقايع اي است كه گاها در مسير توسعه دانش زمانه و در طول عمر خود بي ارزش و احيانا بي بنياد هم به نظر مي رسيده.
كه عمدتا نگاه حوضه انسان زمانه در قلمروه خود به جهان پيرامونش درگير نموده . اين سير علم كهن تا قبل از انقلاب فكري يا همان انقلاب صنعتي گاها در خور خورافات بوده . اما بعد از شكوفاهي ديدگا هاي عصر مدرن نگاه انسان روز به جهان از قاب فيزيك تغيير بسزاي بر فهم ادمي در بر عصر خود داد.كه قالبا درك انسان زمانه را با فهم خطي جهان پيرامونش محدود نمود اين تحول بقدري ادامه ياقت تا مجموعه اشتباهات انساني در چهارچوب سعي خطا دايره فهم را از واقعيت هاي موجود برهم زد و سير گيچ كنندهاي ار علم زمانه كه بطور ناقص در محيط هاي تاريخي مطرح شده و همه جا را در برگيرد. از اين رو كه ما ان را دوره پست مدرنبسم مي خوانيم گروهي ار دانشمندان را براي صحه صحيح دانش از جهان خط و دامنه دانش خود را از گذشته تا امروز گسترده و علوم جبري و حددي را در ان عمق سنجي نمودن كه باز هم تاثيرات برون فهمي و اشتباهي ديگر را بر انسانه زمانه به هديه اورد. كه ميتوان موسيقي راك امروزي را قلمذاذ ان فرايند فكري اينگونه تفكرا ت دانست . بهر حال با گذشت زمان و انحلال اين سير از تفكر در دهه 80 - نگاه انسان به جهان با كمي تجسس از خطاهاي زمانه حساس تر گشده كه سر خط بنيادهاي همچون نومدرن ها را بر دانش روز سوق داد. نظريه M -ام يكي از اين بنيان هاست كه در حال كشف ارتباطات ابعاد جهان از چهار بعد به ابعاد يازده گانه است ابعادي كه از علم فيزيك فقط سه بعد ان مفروض و بعدچهارم كه زمان مي باشد ناحسوس و هفت بعد دگر فقط فركانسي از ان بر جهان است. اين مجموعه ابعاد در كنار هم بصورت جريانهاي الكترو مغناطيس از خود نور صادر كرده. و دنياي ما را تشكيل مي دهند.( شايد همان جهان انوار مولوي باشد كه در رقص صنا طيالطريق ميكرد. چه كسي مي داند؟)
بطور كلي ساختمان فوق حس حركت را از رقص بانوي رقصنده در محيط با بنيادهاي ازابعاد يازدهگانه به استعاره گرفته كه ار تركيبت يازده عكس از بانوي رقصنده . نمايان گر ابعاد جهان است كه مطرح مي شود. بنابراين تصاوير تركيبي يك تصوير جديد به ما ميدهد كه با ان يازده تصوير قبلي كه با هم تركيب شده اند فرق دارد . كه مطابق نظريه M -ام مي باشد كه در متن لاتين ان را در قالب جديد با نگاه تازه مطرح كرده ام
مقاله مفصلي است كه مستلزم زمان زيادي جهت گفتگو و اثبات دانش ان است . اما بطور كلي ساختمان نيز از اين دانش طبعيت كرده. وپيكره كلي خود را كه از هفت قسمت تشكيل شده را در قالب يك فرم پويا مطرح نموده است. فرمي ار سير جهان هاي كهن تا امروز نيز در حال تكاپو است.پس بطور كلي فرم فوق از ساختمان نماينگر بنيادهي انسان دركير در زمانه هم است. كه بطور جامع شكل خويش را اينچنين به تصوير كشيده است.

ودر پايان اميد وارم با ضعف زبانم توانسته با شم تا انجاي كه بر من محياست اطلاعات جاعي را برشما دوست خوبم داده باشم .
ميرسي........................................................................................................................................................

ادامه


پیــام های ارســـال شـــده
ادامه   
پیام های ارسال شده پروژه ها
مهدي صالحي 1391/04/10  
پروژه وهم در پيچيدگي   :    
با تشكر از حسن نظرتان شما دوست خوب.((( سوران شكري))

البته زيباي مطلق فقط ازان خداوند است .اما سعي در كشف زيباي جهت خلق پديده از سوي هنرمند براي مخاطبان ارمان اوست چراكه هدف احترام و خوشنودي مخاطب است هرچند نسبي

درك ما از جهانمان: سالهاي متمادي در خور بنيادهاي فهمي از وقايع اي است كه گاها در مسير توسعه دانش زمانه و در طول عمر خود بي ارزش و احيانا بي بنياد هم به نظر مي رسيده.
كه عمدتا نگاه حوضه انسان زمانه در قلمروه خود به جهان پيرامونش درگير نموده . اين سير علم كهن تا قبل از انقلاب فكري يا همان انقلاب صنعتي گاها در خور خورافات بوده . اما بعد از شكوفاهي ديدگا هاي عصر مدرن نگاه انسان روز به جهان از قاب فيزيك تغيير بسزاي بر فهم ادمي در بر عصر خود داد.كه قالبا درك انسان زمانه را با فهم خطي جهان پيرامونش محدود نمود اين تحول بقدري ادامه ياقت تا مجموعه اشتباهات انساني در چهارچوب سعي خطا دايره فهم را از واقعيت هاي موجود برهم زد و سير گيچ كنندهاي ار علم زمانه كه بطور ناقص در محيط هاي تاريخي مطرح شده و همه جا را در برگيرد. از اين رو كه ما ان را دوره پست مدرنبسم مي خوانيم گروهي ار دانشمندان را براي صحه صحيح دانش از جهان خط و دامنه دانش خود را از گذشته تا امروز گسترده و علوم جبري و حددي را در ان عمق سنجي نمودن كه باز هم تاثيرات برون فهمي و اشتباهي ديگر را بر انسانه زمانه به هديه اورد. كه ميتوان موسيقي راك امروزي را قلمذاذ ان فرايند فكري اينگونه تفكرا ت دانست . بهر حال با گذشت زمان و انحلال اين سير از تفكر در دهه 80 - نگاه انسان به جهان با كمي تجسس از خطاهاي زمانه حساس تر گشده كه سر خط بنيادهاي همچون نومدرن ها را بر دانش روز سوق داد. نظريه M -ام يكي از اين بنيان هاست كه در حال كشف ارتباطات ابعاد جهان از چهار بعد به ابعاد يازده گانه است ابعادي كه از علم فيزيك فقط سه بعد ان مفروض و بعدچهارم كه زمان مي باشد ناحسوس و هفت بعد دگر فقط فركانسي از ان بر جهان است. اين مجموعه ابعاد در كنار هم بصورت جريانهاي الكترو مغناطيس از خود نور صادر كرده. و دنياي ما را تشكيل مي دهند.( شايد همان جهان انوار مولوي باشد كه در رقص صنا طيالطريق ميكرد. چه كسي مي داند؟)
بطور كلي ساختمان فوق حس حركت را از رقص بانوي رقصنده در محيط با بنيادهاي ازابعاد يازدهگانه به استعاره گرفته كه ار تركيبت يازده عكس از بانوي رقصنده . نمايان گر ابعاد جهان است كه مطرح مي شود. بنابراين تصاوير تركيبي يك تصوير جديد به ما ميدهد كه با ان يازده تصوير قبلي كه با هم تركيب شده اند فرق دارد . كه مطابق نظريه M -ام مي باشد كه در متن لاتين ان را در قالب جديد با نگاه تازه مطرح كرده ام
مقاله مفصلي است كه مستلزم زمان زيادي جهت گفتگو و اثبات دانش ان است . اما بطور كلي ساختمان نيز از اين دانش طبعيت كرده. وپيكره كلي خود را كه از هفت قسمت تشكيل شده را در قالب يك فرم پويا مطرح نموده است. فرمي ار سير جهان هاي كهن تا امروز نيز در حال تكاپو است.پس بطور كلي فرم فوق از ساختمان نماينگر بنيادهي انسان دركير در زمانه هم است. كه بطور جامع شكل خويش را اينچنين به تصوير كشيده است.

ودر پايان اميد وارم با ضعف زبانم توانسته با شم تا انجاي كه بر من محياست اطلاعات جاعي را برشما دوست خوبم داده باشم .
ميرسي........................................................................................................................................................

ادامه
   مهدي   صالحي    معمار حرفه اي     mehdi   salehi   -    Professional
تحصیــــــلات :   1385   کارشناسی   1385  BA/BS Major :
دانشگــــــاه : بین المللی امام خمینی (ره) Imam khomeini international University :
شــرکـــــــت : - Office :
وب سایــــت : WebSite :
دربــــــــــاره  :
پروژه هـــــای دانشـــــجویی   

وهم در پيچيدگي    وهم در پيچيدگي
درس : طراحي معماری 3  - سال طراحی : قبل از 1380
استاد : `پروفسور رضا پيروز فر






درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group