ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
ساختمان ایلوت بالمورال در مونترال؛ سیاست کمپوزیسیون برای تولید دروازه بلندِ سرخ
ولادمیر تاتلین و برج تاتلین؛ پیشْ اسمان خراش اوانگارد روسی
بیانیه 600 تن از معماران ایران در مورد تخریب آثار معماریِ سومین کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی ـ محمدیاسر موسی پور
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
حسن دهقانی علی وفایی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    هتل
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : مهندس قناد رضایی
    دانشــــــــــــگاه : اقبال
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1391/01/27
    تعــــــــداد بازدید : 27054
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : اقامتی
    همـــــکاران طرح : حسن دهقانی علی وفایی
    ایده های طراحی : نمادی از آرامش و اسکان موقت در انگاره ای از رودخانه اخلمد (موج وصخره)

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
ایلیا_ سوشیانت ( 1391/01/27 ) : سلام.نميدونم چرا چيزي نتونستم بگم.حس كردم كار شلوغ پلوقه....حالادوستان نظر بدن ما استفاده كنيم.
موفق باشي.
فرزین دیبا ( 1391/01/27 ) : با عرض سلام و خسته نباشید
به نظر من کانسبت انتخاب شده واسه پروژه اقامتی و مخصوصا هتل باید انعطاف و سیالیت بیشتری رو دنبال کنه در صورتی که طرح شما بسیار خشن و حجمی انتخاب شده البته میدونم وابسته به مکان طرحش هست اما چون مکان نبود فقط این مورد به چشم زیاد میخورد!
موفق باشید.
کامبیز پیرزاد ( 1391/01/27 ) : سلام علی .
طرح جالبه شلوغه اما جذابه اولین چیزی که به این طرح و حجم می خوره سالن کنسرت راک هست اصلا خودشه . به هیچ عنوان از دیدگاه من حس آرامش در این طرح نیست شاید اگه طرح شما رو به یکی از طرح های ساده خودم بست بدم توی طرح من به شدت حس آرامش هست و سادگی و در طرح شما جذابیت شکست هیجان و از یه دیدگاه یه سادگی در وجودشه که آشکار نیست . اما اتفاق خوبی که افتاده پروژه از زمین شروع و به زمین خاتمه پیدا کرده یه جورایی انگار جزو ناهمواری های زمین هست خیلی خوبه اما ای کاش یکم ساده تر و تکه های اضافه پروژه نبود یا حذف می شد . البته در پلان هم با نگاهی سریع یک مورد عجیب در مورد سالن آمفی تئاتر دیدم که طراحیش نامعقول و منطقی نبود از دیدگاه من .
علی اگه تونستی پروژه تئاتر محله من رو ببین خیلی سادست و با پروژه شما یه وجه مشترکی داره و در مقابل طرح شما خیلی کوچیکه اما دوس دارم نظرتو بدونم . موفق باشی .
رضا نصرتی ( 1391/01/27 ) : سلام
خوبه قبول دارم که طرح خشن هست اما با نگاه به ترانسپرنتی یا شفافیت که با استفاده از پنجره های اسکای لایت استفاده کرده تونستی تا حدودی به طرح انعطاف بده.
اما با این حال بازم خشن کار شده.
نیما خادم ( 1391/01/27 ) : سلام آقای سهیلی راد کارتون ترکیب بندیش عالیه ولی به نظر من نور پردازیش هم خونی با رنگ نما نداره شاید از یک نور با رنگ دیگه ای استفاده می کردید بهتر بود . موفق باشید
حسن دهقانی ( 1391/01/28 ) : سلام دوستان

شاید اول خشن به نظر بیاد اما با توجه به سایت -انگاره وایده های بالا دستی پروژه (نگاه معنایی به منطقه) می شه تصور کرد که

1- سطوح شفاف به عنوان سیالیت امواج آب باشه

2- وسایر سطوح بنا که سطوح سخره رو تداعی می کنه می تونه یک سکوی نجاتی برای یک فردباشه .که از دل آب بیرون اومده که همون حس آرامش است
اسد طیبی فلاح ( 1391/01/28 ) : با سلام و خسته نباشید من فکر می کنم هدف از یک پروژه اقامتی ایجاد آسایش و آرامش باشه و استفاده از خطوط شکسته ( با این اندازه از تاکید ) فقط این منظور را برداشت می توان کرد که طراح در پی عدم آرامش و سکون بوده که این با هدف یک مجموعه اقامتی که ایجاد آرامش و در نتیجه استراحت است در تضاد می باشد . با این اوصاف این موضوع شاید فقط با یک مبانی نظری محکم توجیه پذیر باشد .
علی وفایی ( 1391/01/28 ) : سلام . ممنون از نظراتتون
بله شاید با نگاه ظاهری که به مقوله آرامش داشته باشیم شاید خطوط سیال ونرم دور از ذهن نباشد اما اگه عمیق تر به مسأله نگاه کنیم و با توجه به ویژگیهای سایت و اینکه پروژه میبایست بیان کننده هویت منطقه باشد ( کوههای سر به فلک کشیده )
و این نکته که ... تصور کنین درون یک رودخانه مواج قرار گرفته اید... حال چه چیزی موجب آرامش است؟! آیا وجود این صخره با تمام خشونت ظاهری خود موجب آرامش و اطمینان برای شما نیست؟!
در ضمن مبانی این پروژه بر اساس "انگاره ای "از سایت بوده.
البته سعی میکنیم عکسها و شیت روند طراحی پروژه رو هم بذاریم که درکش راحت تر باشه
راستی این پروژه ی طرح 4 ماست که اشتباها طرح 3 زده شده. با تشکر...
حسن دهقانی ( 1391/01/28 ) : با عرض سلام به دوستانم
هدف ما از این طرح بیان مفهوم دیگری از آرامش است .در دنیایی که درگیر اون هستیم (شلوغی -تزاحم-بی ثباتی)..... چرا در همین فضا به دنبال آرامش نگردیم.....؟!








اسد طیبی فلاح ( 1391/01/29 ) : با سلام / استفاده از نیرو های اطراف سایت که شما به آن توجه کردید یک موضوع مهم است ولی مهمتر از این بحث مفهوم فرمی و عملکردی موضوع اقامتی است که من با هردو بخش به طور همزمان موافقم و نه به تنهایی .
ایلیا_ سوشیانت ( 1391/01/29 ) : سلام به حسن گل خودمون.نميشه تو 1چيز بدي كه واسه بدنت ضرر داره بخوري و بگي اين(سم)باعث قدرت من ميشه.در شكلهاي اصلي ما ميخونيم كه مثلث و گوشه هاي تيز فاقد آرامش و ثباتن.حالا چطور ميگي ما توي اين همه خشني به آرامش برسيم.
نه خودمونيم.نه انصافا خودمونيم.
دانیال ساغری ( 1391/01/29 ) : سلام به نظر من طرح شبیه کار زاحا حدیده که از بافت ماهیچه ایده گرفته بود ولی گوشه های این کار تند و تیز هستن و همون طور که دوستان اشاره کرده کار حس آرامش رو نداره و بیشتر حرکت و تضاد رو ابراز می کنه به نظر من چون شبیه سبک ها دیکانس و ساختار شکن کار شده سبک کار و طراحی جذابه و از نظر معماری خوبه ولی به نظر من اصلا حجم مناسب یه هتل نیست به جز برای جایی خاص مثلا تکیو که از نظر حجمی پذیراست...اگه سالن همایش یا کنسرت و یا گالری بود خیلی تناسب عالی بود...
بدون توجه به پلانها و قابل اجرا بودن کار من امتیاز 5 رو درنظر گرفتم...موفق باشید
علی وفایی ( 1391/02/08 ) : ممنون از خانوم اسعدی .
سارا اسعدی ( 1391/02/06 ) : سلام شاید دلیل اینکه دوستان میگن کارتون خشنه اینکه درجریان روند طراحیتون نیستن ،کاش شیت ایدئوگرامتون رو هم میذاشتین!
سیالیتی که حجمتون داره اصلا به خشونت نزدیک نیست و گویای ایده تون و حرکت اب در میان صخره هست،و ما قبول داریم که طرح شما برتره شده ونمره الف گرفته بقیه که در جریان نیستن!
در جوابه دوستمون ایلیا هم یک مثلث همیشه خشونت رو نشون نمی ده اینو میتونید توی کارای معمارای معروف که گفتن ببیینید وببینید که میشه با این حرکات هم به ارامش رسید.منم امتیاز 5 میدهم
حسن دهقانی ( 1391/02/08 ) : مرسی خانوم اسعدی .ولی کسی صحبت از نمره الف شدن نکرد به هر حال ممنون
خانم mis ( 1391/02/08 ) : hajmeton khoobe,mitoonest behtaram bashe,vali baraye karbari mooze ya ye jaye farhangi ya masalan baraye masalan khaneye nojoom!!!be ghole ostad ahmadie ma hotel yani borjol arab!
مرتضی رمضانی ( 1391/02/18 ) : yes very nice and rock.
حمید ذاکری ( 1391/02/27 ) : good
تحريريه اتووود ( 1391/03/01 ) : -داور نخستين ماه بزرگترين مسابقه معماري كشور-

پیوستار فضایی میان متن و معماری - حضور روح فضا در پوسته و درون - ارتباطات فضایی متنوع و توجه به فضا های میانی - دقت در پردازش جزییات حجم
محمد تقي باقري ( 1391/03/06 ) : فک میکنم دور از واقعیت برای هتل هست هتل معنی و مفهوم دیگه ای داره متفاوت دیدن خوبه ولی درست و بجا.در پشت خطوط گمراه کننده کار کردن آدم رو معمار بزرگی نمیکنه بهتر هر خطی بجا کشیده بشه و با هدف.موفق باشی خداروشکر که معماری بچه های مشهد هم داره رشد میکنه چه خوبه که هدف دار باشه.
میثم خرمیان ( 1391/03/07 ) : MaiAnar
اینکه ارامش و اسکان موقت رو با رودخانه ای از موج و صخره ببینید نیاز به مفهوم سازی برای ابتدایی ترین واژه یعنی اقامت دارید
حال اینکه این اقامت که مد نظر شما هست در سایه رودخانه به وجود اماده خوبه
اما ایا حرکت سیال و روان رودخانه و اینکه رودخانه مسیرش رو خودش پیدا می کند می تواند در این طرح در وهله اول حس ارامش رو به یوزر انتقال دهید
این نکته رو مد نظر داشته باشید اگر کاربری در ابتدا نتواند با موضوع ارتباط برقرار کند یک پیش ضمینه منفی در ذهنش ایجاد می شود که منانع برقراری ارتباط و سپس ارامش می شود

حجم هم کمی فرمال شده
اما ترانسپرنتی شکل گرفته می توناد تا حدودی یعضی از ضعف های کار شما رو بپوشاند

نوع نرم افزاری هم که کار کردی واسم جالب بود
با چی این کارو انجام دادی؟

در کل طرحی که کنجکاوی کاربر رو تحریک می کنه
موفق باشید
میثم خرمیان ( 1391/03/07 ) : MaiAnar
اینکه ارامش و اسکان موقت رو با رودخانه ای از موج و صخره ببینید نیاز به مفهوم سازی برای ابتدایی ترین واژه یعنی اقامت دارید
حال اینکه این اقامت که مد نظر شما هست در سایه رودخانه به وجود اماده خوبه
اما ایا حرکت سیال و روان رودخانه و اینکه رودخانه مسیرش رو خودش پیدا می کند می تواند در این طرح در وهله اول حس ارامش رو به یوزر انتقال دهید
این نکته رو مد نظر داشته باشید اگر کاربری در ابتدا نتواند با موضوع ارتباط برقرار کند یک پیش ضمینه منفی در ذهنش ایجاد می شود که منانع برقراری ارتباط و سپس ارامش می شود

حجم هم کمی فرمال شده
اما ترانسپرنتی شکل گرفته می توناد تا حدودی یعضی از ضعف های کار شما رو بپوشاند

نوع نرم افزاری هم که کار کردی واسم جالب بود
با چی این کارو انجام دادی؟

در کل طرحی که کنجکاوی کاربر رو تحریک می کنه
موفق باشید
علی وفایی ( 1391/03/07 ) : سلام. ممنون از نظری که دادی میثم .
نرم افزاری که کار کردیم 3d max بود
احسان سرشناس ( 1391/03/08 ) : عالی....
به خوبی میشه جنبو جوشه روخونرو وشکستهای آبرو در برخورد با صخرها در حجمه کلی دید...
لذت بردم....
محسن مولایی ( 1391/03/08 ) : سلام به جناب آقای علی وفایی و آقای حسن دهقانی هر دو دوست معمار خودم
کاراتون عالیه و من از نزدیک شاهد زحمت و قدرت بالا تون بودم
کارتون عالیه
اما متاسفم برای کسانی که بدون در نظر گرفتن شرایط و محدودیت های پروژه نظر بیخود میدن
کارتون عالیه ولی دیگه توی ان سایت کاراتون رو نگذارید
مرسی
. قطب زاده ( 1391/03/10 ) : 20
مینا وفایی ( 1391/04/14 ) : عالیه پسر
. قطب زاده ( 1391/04/20 ) : alyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bood.mer30
متین مصباحی ( 1391/06/04 ) : من به تازگی با سایت آشنا شدم برای همین تازه طرح شما رو دیدم.از طرحتون خیییییییییییییییییییلی خوشم اومد .هممون عادت کردیم تا اسم آرامش میاد یاد منحنی بیفتیم نو آوری جالبیه .آرامش در خطوط شکسته.خیلی با حجم بازی کردید به طوری که حجم فقط با یک پلان بالا نرفته. و این جذابیت کار رو دو چندان کرده.موفق و پیروز باشید
hasan dehghani ( 1391/07/29 ) : مرسی از نظرتون
محسن مولایی ( 1391/07/30 ) : چقدر اکتیو اینجا
احسنت
نظرات در حد تیم ملی
واقعا متاسفم برای قشر دانشجو !!!
با نظر آقای محمد تقي باقري موافقم

متین مصباحی ( 1391/07/30 ) : جناب آقای مولایی ای کاش یاد میگرفتیم که به نظرات هم احترام بزاریم.و اگر انتقادی داریم با لحنی متناسب بیان کنیم.موفق باشید
محسن مولایی ( 1391/07/30 ) : آقای مصباحی عزیز
من به نظرات همه احترام میذارم
اما اینجا جای بیان کردن احسنت - لایک -+++ - ... نیست
پس لحن صحبت درست ظرفیت مناسب نیست
ممنون
متین مصباحی ( 1391/08/01 ) : ممنون از پاسخ شما.من خانم مصباحی هستم .متین اسم مشترک دختر و پسر.سربلند باشید.
محسن مولایی ( 1391/08/01 ) : ممنون از اطلاع رسانیتون
نمیدونستم
عذر خواهم
اما دوستان بدونن که ظرفیت نقد باید بالا باشه
و نقاد هم هم باید زمان بذاره و خوب نقد کنه
ممنون
متین مصباحی ( 1391/08/01 ) : خواهش میکنم.پیش میاد.با نظرتون موافقم.موفق باشید
سید عباس حسینی ( 1391/08/11 ) : سلام . کار خوبی است بد نیست . اما نمیتواند نمادی از آرامش و اسکان موقت باشد .
hasan dehghani ( 1391/08/22 ) : ممنون آقای حسینی اما ما توی همون نظرات اول توضیح دادیم که هدف نگاه مفهومی به آرامش است .
زکیه موحدی ( 1391/09/01 ) : سلام خسته نباشید .من از نزدیک شاهد زحماتتون بودم.خوشحال شدم کارتون تو اتووود دیدم.واقعا پروژه عالی بود نمره الف حقتون....
پویان نیکوسرشت ( 1392/01/05 ) : به نظرم وقتی معمار خطی با طول و زاویه مشخص رسم میکنه نباید بشه به سادگی جای هیچیو عوض کرد. ولی این حجم با تمام زیباییش خیلی متزلزله. خیلی راحت میشه خیلی چیزارو حذف و خیلی چیزای دیگه بهش اضافه کرد.
صبا اشرف زاده ( 1392/01/29 ) : dorood.foghladast.
ایلیا_ سوشیانت ( 1392/01/31 ) : فقط همين.آخه خواهر من توضيح بده .چيش فوق العادس؟!
afsan bz ( 1392/02/01 ) : سلام خسته نباشید خیلی حجم حوبی دراومده تبریک میگم بهتون فقط فایل اتوکد پلاناتونو میشه ازتون گرفت یا نه ؟ من این ترم هتل دارم نمونه پلان میخوام
سجاد امیرابادی ( 1392/08/01 ) : سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
احسان فرهودی ( 1392/08/15 ) : با سلام
در کل طرح خوبی است .. از دید پرنده ارامشی احساس نمیشود.. ولی از دید انسانی اگر کمی با سبک ارگانیک ترکیب شود ملموس تر است . موفق باشی.
صبا اشرف زاده ( 1392/08/15 ) : جناب سوشیانت فرم کلی یه نظرم فوق العاده ست.بسیار زیبا...
اما برای ایده طراحی با شما موافقم.فرم های مثلثی شکل با آرامش در تضاد است
رامتین منتظر ( 1392/08/22 ) : موزه جنگ
گروه معماری آر...ام... ( 1392/09/21 ) : با سلام خدمت همه دوستان و معماران

در ضمن خواندن پیام ها ذکر چند نکته ضروی دانستم.........

دوستانی که به کرارت ذکر می کنند مثلث و یا فرم های نا اقلیدسی ارامش را برهم میزند باید دانست که معماری فراتر از چارچوب های کلیشه ای دوران 1880 تا 1930 گذاشته.....معماری از تئوری های شکل گرا سال هاست که فراتر رفته.......و تئوری های فضاگرا که افرادی همچون برنو زویی ارائه شد و امروزه معماری خلق فضایی است که شاخصه های زیادی نیازمند هست......و این که تععین کند مربع ارامش است یا مثلث خشونت و حس سرکشی دارد امری سلیقه ای و نسبی هست و اگر چه اعتقاد دارم پروژه باید با بستر شناخته شود و خط ها دلیل داشته باشد و این که در روند خلق فضایی چالش بر انگیز و ماندگار به مکان و زمان ما باید شاخصه های قوی درگیر در روند طراحی مان کنیم تا به نتیجه ی ماندگار و بهینه رسید نه با استدالال های سلیقه ای راه را برای ایجاد فضاهای نوین و ارتباط های جدید در ادمیان که در جستجوی فضاهای نوین هستن بست..........
علی چنگایی ( 1392/10/13 ) : خسته نباشی کار زیبایی هست.
اما فرم بنا به خوبی با هم جور نشدن شاید بهتر بود که از فرم هایی به جز فرم های تیز و صاف هم استفاده می کردین تا یکنواختی در فرم شما ایجاد نشود . و خطوطی که در پلان استفاده شده خطوط ضعیفی هستد .
میترا عبادی ( 1392/10/13 ) : من واقعا کارتونو دوس داشتم ولذت بردم چون خودم هم تقریبا به همین سبک طراحی میکنم ولی ای کاش فضای داخلم در راستای فضای بیرون طراحی میشد کارتون عالیه ازنظر من
هادی قاسمی ( 1392/10/24 ) : سلام خیلی قشنگ با حجم بازی کردین میشه فایلش برام ایمیل کنید
zahra bakayan ( 1392/11/04 ) : slm kheili kare jalebi bod
soha asadzade ( 1392/12/02 ) : سلام طرحتون خیلی جالبه، یه طرح دوبلکس ویلایی تقریبا 500 متری دارین واسم بفرستین؟
soha asadzade ( 1392/12/02 ) : سلام طرحتون خیلی جالبه، یه طرح دوبلکس ویلایی تقریبا 500 متری دارین واسم بفرستین؟
سید رسول حسینی ( 1393/03/02 ) : با سلام به دوست عزیز خوش فکرم طرح خوبیه اما یک هتل باید دارای چند ویژکی بارز باشه که اولیش برای چه طبقه ای داره طراحی میشه دومیشباید دارای چه خصوصیاتی باشه و....
اما همیشه به نقل از مهندس یار احمدی همیشه سر تیز خوب نیست طرح ساده رو همه می پسندن

موفق باشی
اکبر میرزاده ( 1393/03/15 ) : با سلام سایت خوبه ، حجم خوبه ولیکن کانسپت موج و صخره یعنی خشن یعنی طوفان یعنی اعصبانیت و.... آرامش میتونه مثل موج و ماسه باشه . در کل خوبه موفق باشی
محمد جواد زمانی ( 1393/06/26 ) : این پروژه کاملا شبیه پروژه گروه معماری big هستش
. قطب زاده ( 1393/07/01 ) : 20 bud
میثم بهزادی ( 1393/11/04 ) : بسیار لذت بخش بود
نادیا صبوری ( 1394/12/27 ) : سلام به نظر من اصلا موضوع ارامش نمیخوره به این پروژه!
حامد عبا س زاده ( 1395/04/04 ) : سلام امکان دارد ایمیلتان را داشته باشم؟
حامد عبا س زاده ( 1395/04/04 ) : سلام امکان دارد ایمیلتان را داشته باشم؟
سروش عطارزاده ( 1398/09/03 ) : پر از تنش بصری و عدم ایجاد حس آرامش
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group