ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
تراشه های کانسپچوال ـ اسکار شلمر و باله تریادیک؛ رقص به مثابه تئاتر بدن هندسی باهاوسی
کرونا، مصرف دستمال توالت و مارگارت تاچر؛ تصویرسازی های ساده ی ولف سیلوری
هنر گفت و گو ـ آرک دیلی با سو فوجیموتو
اتووود کلاسیک ـ کلیسای نورث کریسچن ـ ارو سارینن
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
رسول شفیعی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    تبدیل خیابان بوعلی همدان از سواره رو به پیاده رو و طراحی میدان امام خمینی همدان
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : دکتر گودرزی سروش
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد همدان
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/07/08
    تعــــــــداد بازدید : 4509
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : استفاده از اشکال و فرمهای سنتی و ایرانی در خیابان تلاشی است در جهت پیوند زدن شهرسازی و معماری معاصر با ریشه های اصیل خود تا بتواند تفکرات توحیدی سابق را به دوران مدرن امتداد دهد.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1390/07/08 ) : به نظر ميرسد فارغ از مسايل فرمي و دغدغه هاي طراح درباره معماري گذشته ، چيدمان فضا براي يك پروژه شهري مناسب باشد ولي به فضاي سبز مياني و بدنه هاي تجاري پيراموني توجه كمي شده است شايد به جاي طراحي الاچيق در ميانه فضا كه حس يك ايستگاه اتوبوس را در بر دارد چيدماني از درختان و چند گوشه نشيمن حس انساني تري به فضا ميداد . موفق باشي
عابد ستاری ( 1390/07/08 ) : سلام, به نظر من کار خیلی خوبی از لحاظ هندسه شده ولی اشکالاتی هم داره از جمله استفاده از متریال تکراری در کار و همچنین بهره وری کم از فضای سبز ودرخت چون به عقیده ی من فرم سنتی با محیطش ازقبیل صدای آب و بوی گل و سبزی درخت جون میگیره ء بازم خسته نباشی
محسن اکبرزاده ( 1390/07/09 ) : فضا حس نداره. همین برای اینکه به نظرم موفق نباشه کافیه. وقتی مخاطب فضا قراره پیاده اینجا قدم بزنه با توجه به سرعت حرکتش هندسه و متریال نباید اینقدر آیکونیک و خوانا باشه که با یه نگاه ساده درک بشه و تموم بشه برای مخاطب. فضا بلافاصله مصرف میشه. این مهمترین اصلیه که سعی می کنیم با بدنه تجاری و کاربری های جاذب جمعیتی و ایجاد بافت و تعریف مسیر به دستش بیاریم. فکر نکردن به این بحث پروژه رو زمین می زنه
رسول شفیعی ( 1390/07/09 ) : با عرض ادب خدمت دوستان و سلام خدمت جناب ستاری
در پاسخ به جناب ستاری باید عرض کنم که اگر همون مقدار تنوعی که در فرم بکار رفته در متریال هم بکار می گرفتم، کار به سمت تشتت و تکثر و ناهماهنگی سوق پیدا می کرد و از انسجام و یکپارچگیش کاسته میشد و در ذهن بیننده آشوب فکری ایجاد می کرد.
در پاسخ به آقای اکبرزاده باید بگم این تفاسیر و انتقاداتی که مطرح کردید صرفاً ناشی از ذوق و سلیقه شماست. فکر کنم شما توقع دارید جداره های خیابان مثل موزه عجایب لحظه به لحظه چیز جدیدی خلق کنه و بیننده رو سر جاش میخکوب کنه. بهتره ظرف و مظروف رو هم در نظر داشته باشید.
محمد جواد کسایی ( 1390/07/16 ) : سلام کارت عالی بود. بیا دانشگاه ببینیمت. منم اونجام
رسول شفیعی ( 1390/07/16 ) : سلام علیکم جناب کسایی، خیلی ممنون از اظهار لطفتون
در خدمتتون هستم
محسن زارع ( 1390/07/19 ) : با سلام و عر ض خسته نباشید
رویکرد شما به پروژه به نظر منطقی می رسه ولی نقش خیابان و مقیاس پروژه با فرم های بکار رفته کمی تضاد داره و ضمن اینکه لطافت فضا به دلیل استفاده بیش از حد از عناصر سخت تحت الشعاع قرار گرفته !!! حضور و استفاده درست از فضای سبزو عنصر آب خیلی موثر میتونه باشه!دروازه انتهایی بنظرم خیلی با پروژه غریبس
رسول شفیعی ( 1390/07/19 ) : سلام و عرض ادب خدمت جناب زارع
بنده هم کاملاً با نظرتون موافقم و انتقادات به جا و درستی داشتید.
ممنون از محبت و لطفتون که خیلی خوب و منطقی تجزیه و تحلیل کردید.
موفق و موید باشید
سیدجابر موسوی ( 1390/12/26 ) : طرح خوبی بود ولی هیچ ربطی ب خیابان بوعلیو میدان امام نداشت.فقط ی پیاده روی خوب طراحی کرده بودی تحقیقات اولیت بنظرم کم بوده
راضیه پورعبدالله ( 1391/07/02 ) : tarh khubi bud...har faza ba hoviyat ba tanavoesh khodash bud...afarin...movafagh bashin.
مرتضی گواهی ( 1392/07/24 ) : طرح هیچ ارتباطی به زمینه و بوم نداشت .میتونه تو خیابان تختی یا شریعتی یا بیابان هم باشه.ضعیف
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group