ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
نتایج طراح های نهایی ایستگاه اتوبوس در دهکده ای اتریشی
گونتا اشتلزل به روایت آلیس راستورن - قسمت ششم
معماری و یوتوپیا: معماری رادیکال و شهرِ سرمایه در اندیشة مانفردو تافوری
آكادمي فوتبال محمد VI در مراكش ؛ نامزد دريافت جايزه آقا خان 2013
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
فرزاد فروتنی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    طراحی داخلی
    دانشـــــــــــگاه : حافظ شیراز
    سال طـــــراحی : 1388
    مـــــــــــــــــکان : شیراز-شیمی گیاه
    کـــــارفـــــــــرما : دکتر خزاعی
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1391/02/11
    مســــــــــــاحت : 135
    تعـــداد بازدیـــــد : 3785
    محــــدوده سنی : 26_27
    نــــوع کاربـــــری : مسكوني
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : مهندس مجید عیار
    همكار طراح : مجيد عيار
     ایده های طراحی : ایجاد فضایی یکپارچه با رگه های از تغییر

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
حدیث پریزاد ابدی ( 1391/02/12 ) : Tarahi bessya bessyar jalebi hast masahat to aks ha bishtare b nazar miad va in neshon dahande estefade khobe designer az fazast .
فرزاد فروتنی ( 1391/02/12 ) : ممنون از نظرتون
احسان کاویانی ( 1391/02/12 ) : عالی بود و خیلی خوب هست که عکس های اجرای کار رو هم گذاشتید.
کاربری طرحی که در عکس شماره 3 هست چیه؟
فرزاد فروتنی ( 1391/02/12 ) : ممنون،قسمت بالا واسه لباسه و پایینشم جاکفشی که به مهمان اختصاص داره،عکس شماره 7 هم جا لباسی صاحب خونس.
احسان کاویانی ( 1391/02/13 ) : بسیار عالی. اگر جای آینه هم طراحی می شد بهتر بود
مجيد عيار ( 1391/02/13 ) : ممنون . در عکس شماره 6 آینه مشخص شده.
احسان کاویانی ( 1391/02/14 ) : اره اون عکس رو دیدم اگه کنار همون چوب لباسی بود بهتر ب هم کار می کردند
مرسی
دانیال ساغری ( 1391/02/23 ) : مرسی از زحمتی که کشیدن و از پروژه اجرا شده هم عکس تهیه کردین
فقط سوالی که برام پیش امد نه تنها در کار شما بلکه در بسیار از کارهای طراحی داخلی ایران اینه که چرا این همه جزئیات به نظرتون کار خیلی شلوغ نشده با اینکه هنوز مبله نشده و مبلمان هم فضا رو شلوغ تر میکنه و سوال بعدی که بازهم تو بیشتر کارها ایرانی برام پیش میاد چرا اینثدر تاریک و تیره و کوتاه !!! تقریبا اکثر فضا ها با انتخاب این تنالیته ها کوچیکتر از حد معمول به نظر می رسن و جزئیات زیاد هم این موضوع رو دامن میزنه
فرزاد فروتنی ( 1391/02/24 ) : ممنون از دقت نظرتون،تمامی قسمت هایی که پر جزییات هستن برای پاسخگویی به عملکردهای یک فضای مسکونی طراحی شدن و به منظور ایجاد پیوستار فضایی بخش هایی از انها حذف شده اند که هین امر باعث زیاد شدن جزییات شده،که البته الزامات اجرایی هم تاثییرات خودش رو روی بالا رفتن جزییات میگذاره،مثلا در مورد جا لباسی در تصویر 3 به گونه ای طراحی شده که یکپارچگی کف ورودی حفظ بشه و ارتباط بصری کنترل شده ای وجود داشته باشه و همینطور در مورد اپن اشپزخانه،و اما در مورد ارتفاع فضا؛حد اکثر ارتفاع ممکن رو در نظر گرفتیم و با حذف لوستر و نور پردازی های متداول تمامی قسمتهای سقف رو در بالاترین ارتفاع ممکن نگه داشتیم و با استفاده از یک نوار نور در قسمت اتصال دیوار به سقف حس سبکی و بلندی سقف رو بیشتر کردیم.در مورد تاریک وتیره بودنش هم باید بگم تمامی نور پردازی ها در دو رنگ تعبیه شدن که حالت های نوری زیادی به استفاده کننده میده و علت تاریک به نظر رسیدن فضا اینه که زمان عکاسی برای بهتر دیده شدن نورپردازی ها حدود 8 استپ نور رو کم کردم.مجموع نورهایی که توی سالن واشپزخانه کار شده حدود 1800 لوکس هست که با انتخاب های نوری مختلف از 200 تا 1800 لوکس قابل تغییر هست.
اشکان شهبازی ( 1391/02/31 ) : نور کلیو کم کردی که مخفیا به چشم بیاد اصلا جالب نیست
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group