ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ویلا سه گانه
طراح : محمد رسول موسی پور
آپارتمان مسکونی صفری
طراح : امیر حسین اشعری
کارخانه صنعتی چابهار
طراح : استدیو معماری دیسک
کافه داربست
طراح : امیر حسین اشعری
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
تراشه های کانسپچوال ـ اسوالد متیوز اونگرز و تزریق تراکمِ تهی در برلین به روایت رم کولهاس
هتل مارپیچ ابوظبی , شرکت معماری لیسر (Leeser)
فرامعماری؛ گفتمان معماری معاصر و سنتی
سئول چگونه بر ترافیک طاقت فرسا غلبه می کند؟
کامنـــــــــت پــــروژه ها
آرش حاج‌میرزایی در مورد پروژه این کافه نوشته است:
چه دیاگرام‌ ‌هایی خوبی داره این پروژه و فرم کاملا از پرسش مطرح شده و دیاگرام‌ها پیروی می‌کنه 👏🏼
...
مهديار مظفر جلالي مظفر جلالي در مورد پروژه ماژلان(Modern tate Bours&5star hotel) نوشته است:
در مسیر خلق هرکسی که به دانش خود شناخت دقیق نداشته باشد سر از از دانش های دیگر در می آورد .
اگر بخواهیم ای ...
عاطفه تقی زاده در مورد پروژه مهد کودک جوانه ها شیراز نوشته است:
با سلام و عرض ادب
اکه امکان داره پلان مهدکودک ارسال کنید ممنون
...
شاهین فتحی در مورد پروژه ویلای باغچای نوشته است:
این ویلا واقعا متفاوت هستش، و البته متفاوت از نوع بسیار خوب، فضا سازی عالی، دسترسی های عمودی و افقی خیلی خوب ح ...
شاهین فتحی در مورد پروژه باغ ایران در نهمین اكسپوي جهاني باغ پکن 2013 نوشته است:
بسیار عالی، علاوه براینکه ویژگی های باغ های ایرانی مانند نظم، تناسب، حرمت، کارایی، و ... رعایت شده، چهارباغ، م ...
پرستو مظفری در مورد پروژه دانشکده هنر و معماری نوشته است:
بسیار عالی میشه لطف کنید پلانو بفرستید برام ممنون
[email protected] ...
شاهین فتحی در مورد پروژه فست فود نمک نوشته است:
سلام، من این کار رو بارها مرور کرده بودم و با تجوه به علاقه خاصی که به طراحی رستوران و فست فود دارم برام خیلی ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مجسمه ای برای باغ
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    سال طـــــراحی : 1389
    مـــــــــــــــــکان : شیراز
    کـــــارفـــــــــرما : خانم ممتازی
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1391/01/29
    مســــــــــــاحت : 1
    تعـــداد بازدیـــــد : 6283
    محــــدوده سنی : 36_40
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : اجرا : علیرضا امتیاز - علی طریقت - آرش طغرایی
     ایده های طراحی : این مجسمه به سفارش کارفرما برای فضای میانی باغ شخصی طراحی شد . فضایی دایره شکل و لانه مانند در انتهای آن طراحی شد تا آشیانه پرندگان باغ باشد .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
مصطفی یکترزاده ( 1391/01/29 ) : واقعا خوب اجرا شده مهندس. میشه درباره اجراش یکم توضیح بدین.ممنون میشم:)
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/01/29 ) : از روش قالب بندي معكوس و ريخته گري استفاده كردم سطح رويه سنگ مصنوعي است كه درجا كار شده است .
مسلم مشهودی ( 1391/01/29 ) : من نمره 2 میدم عکس 5 کار رو بهتر نشون میده اصلا به تناسب فکر نشده میتونست کوتاه تر و پهن تر باشه
مجید معزی ( 1391/01/29 ) : سلام خوب شده ولي اي كاش يكم قسمت پايين پهن تر بود
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/01/30 ) : دوست عزیز جناب مشهودی
یعنی منظورتون این هست که چیزی اگر کوتاه و پهن باشد تناسبات دارد و اگر بلند و باریک باشد نه ؟
این مجسمه با توجه تناسبات فضای باغ طراحی شد و چون از ویلای دروه باغ دید داشت بلند در نظر گرفته شد در عین حال این یک مجسمه هست نه ستون که با دلیل ایستایی قسمت پایین پهن شود گاهی زیبایی شناسی فراتر از ایستایی است .
محسن نطنج ( 1391/01/31 ) : کار بسیار زیبایی است فارغ از اینکه آن را در تاریخ معماری تجربه کرده اند یا نه،یا عقبه کاتالونیایی آن در پس فرم های منحنی آن پیداست،تجربه ای خوب با اجرایی عالی است،تبریک
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/01/31 ) : با تشكر از محسن عزيز كه هميشه نقد هايي تاريخ مند بر اتفاقات پيراموني دارد . ليكن من در اين مجسمه سعي بر ان داشتم كه الگو هاي رياضي كه در ساقه گياهان وجود دارد را به صورت پارامتريك با خلق نمايم . البته منكر ان تاثير استاد كاتالاني هم هيچگاه نبوده ام .
نیما قاسمی سعادتی ( 1391/04/10 ) : عالی بود، مخصوصا اجراش
ایمان زارع ( 1391/07/02 ) : سلام. از نظر من جالبه ولی میشه بدونم ایدتون چی بوده که این شکلی طراحی شده و این که فرم این کار باعث جذب شدن پرندگان به این مجسمه میشه یا نه.
یاسمن حاجی آجیلی ( 1391/07/02 ) : به نظر من عالیه...خسته نباشید...
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/08/13 ) : جناب ولي زاده عزيز
نوع چوب هايي كه در شمال استفاده ميشود اولا كه تر هستند يعني چوب در محيط مرطوب دوام مي اورد ولي غالبا از چوب هايي كه كمي صمغ دارند استفاده ميشود مثل كاج يا صنوبر يا چوب روسي اينها بر اثر سوختن صمغ يك لايه محافظ روي چوب را فرا مي گيرد ولي بهترين راه حل ازمايش روي يك قطعه كوچك از نمونه هاي مختلف هست .
مسعود ولی نژاد ( 1391/08/13 ) : mamnon
لتل لات ( 1391/09/07 ) : چشم نوازه ولی از چشم میفته به مرور زمان.مرسی
محمد فیروزیان ( 1391/12/05 ) : یک اثر مونومانی هست و شایسته تشکر می باشد ولی کلیت آن زیاد به چشم نمی آید و خوسته یک مجسمه را ارضا نمی کند.
محمد فیروزیان ( 1391/12/05 ) : به نظر من می توانستین به یک فرمت بهتری برسین.
محمد رضا دهقانی ( 1391/12/12 ) : وقتی قراره پروژه ای نقد بشه نمیشه از واژه های بهتر، زیبا، زشت و ... استفاده کرد. کلا کلمات کیفی و حسی برای بیان نقادانه کاربرد ندارند.
میشه از تناسب، ارجاعات تاریخی، هماهنگی یا کنتراست و ...بحث کرد.
موافقم که شباهتی با آثار گائودی داره، مونومنتاله و یکپارچگی داره اما تمام این موارد را نقطه قوت طرح میدونم.
مساله اصلی در طراحی معماری بیشتر از هر چیزی به نظر من اجرای اثر هست. کسی که میتونه چنین فرمی را با این کیفیت اجرا کنه به شخصه به افتخارش می ایستم و کف میزنم.
علی جان از نظر من کار موفقی را به سرانجام رسوندی لطفا برای یادگیری من کمی بیشتر در مورد اجرا و پروسه طراحیت توضیح بده.
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/12/26 ) : محمد رضا دهقاني عزيز
ساخت اين مجسمه بيشتر يك تجربه طرح - ساخت بود تا درگيري فرم و زيبايي شناسي ان .
براي ساخت اين مجسمه از تكنيك قالب گيري معكوس استفاده كردم در اين سيستم به جاي ساخت قطعه و قالب گيري از روي ان شما از ابتدا قالب را به صورت حجم منفي ميسازيد و بعد درون ان را با مواد پر ميكنيد . من براي ريختن اين قالب از سنگ مصنوعي استفاده كردم .
احسان کفاش ( 1392/03/07 ) : فیلیپ جانسون میگوید: مسؤولیت و وظیفه ای که معماری فارغ از عملکرد، ساختار و حتی مصالح دارد، این است که فضا را به سمت هنر سوق دهد.
تبریک میگم که حضرتعالی توانستید این وظیفه را به خوبیدرک کنید؛ ولی استاد، آنچه که درکارهای شما نمی فهمم، روش های قالب گیری و ساخت احجام بدیع است! آیا این روشها به صورت تجربی و روش آزمون و خطا به دست می آید یا اینکه منبع علمی خاصی در این زمینه میتواند کمک کند؟
غریب شهسواری ( 1393/03/09 ) : این مجسمه یه جورایی اشاره به تاریخ ایران باستان در زمان مادها داره ... تبریک میگم اثر ماندگاریست
تورج شش بلوکی علمداری ( 1395/04/25 ) : استفاده از قالب بندی معکوس و انتخاب مصالح مناسب جهت عینیت بخشی به تصویر ذهنی طراح خوب هست و تصویر آن در ذهن باقی می ماند در عین حال غیر منطقی بودن آشکار یک جزء با توجه به نتیجه منطقی کل توجیه می گردد که قابل بحث است . رسیدن به چنین توافقات پر ارزش بین جزء و کل یکی از کارهای اصلی در معماری است.
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group