ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
تاری
طراح :
محمدرضا محمودی
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
آیلین گری در هفت پرده به روایت آلیس راستورن . قسمت هفتم
دیوارِ زیستیِ زاغه نشین ها در سائو برناردو دو کامپوی برزیل؛ آسمانخراشْ کارخانه ی شهروند سازی
صندلی های لرزان روی دریاچه؛ گفت و گوی انتقادی ماشین منظر و ماشین اشیا
جزیره مرجانی
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
میثم عزیزی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
مسابقه طراحی میدان مادر شهرستان سردشت(طرح برگزیده)
دانشـــــــــــگاه
:
سازمان میراث فرهنگی کشور
سال طـــــراحی
:
1392
مـــــــــــــــــکان
:
شهرستان سردشت (آذربایجان غربی)
کـــــارفـــــــــرما
:
شهرداری سردشت
تـــــــــــاریخ ثبت
:
1392/06/16
مســــــــــــاحت
:
80
تعـــداد بازدیـــــد
:
6503
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
مرحـــــــــله اجرا
:
در حال ساخت
همــــکاران طرح
:
-
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
31
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی :
ایده اصلی طراحی یک سکو بوده که مجسمه مادر روی ان قرار میگیرد و مقام والای مادران را نشان میدهد.هسته ی اصلی سکوها سه سکوی نه ضلعی منتظم است که از پایین به بالا در حال کوچک تر شدن است که نوعی صعود و رشد را نشان میدهد.در نه راس سکو ها نه المان قرار داده شده که خاصیت رشد و سیال بودن را دارند.علت استفاده از عدد نه نه ماه دوران بارداری مادران و دوره ی سختی که زنان را مادر میکند میباشد.سکو ها به صورت ابنما طراحی شده که آب از بالا به پایین میریزد که یاد آوری از اشکهای مادران است.در پایه سکوها به طور یک در میان فواره و گلکاری منظور شده است تا یاد آور جمله معروف ((بهشت زیر پای مادران است)) را تداعی کند.
پروژه های دیگر طراح
کتابخانه در شهر خوی
مسابقه طراحی میادین شهری شهرداری سردشت-طرح برگزیده میدان طبیعت
lمسایقه طراحی نما شهرداری تهران-مقام دوم
مسابقه طراحی سردر دانشگاه میبد
نظـــــــر اعضــــــــا
م امینی
(
1392/06/18
) :
با سلام و خسته نباشید. به عنوان یک دانشجوی معماری یک سوا دارم. مفاهیمی که شما اشاره کردید به نظرم به خوبی در کارتون دیده میشه ولی ایا یک مخاطب و شهروند عادی پی به ایده ها و مفاهیم این کار خواهد برد. جسارت بنده را جبهه گیری نسبت به کار خود تلقی نکنید. سوالم کلی است. با تشکر و ارزوی موفقیت
میثم عزیزی
(
1392/06/19
) :
سلام . تشکر از نظرتون.سوال شما درست است این مفاهیم در نگاه اول قابل درک نیست برای همین منظور در کنار میدان یک کتیبه تعبیه میشود که در آن ایده های طراحی درج میشود.این پرسش شما در آغاز طراحی برای خودم نیز پیش امد همان طور که میدانید طراحی برای همچین میدانی سخت است و مانند طراحی یک میدان مثل آزادی نیست که مفاهیم زیادی برای آن وجود دارد.قرار دادن مجسمه هم در بالا برای افزایش ارتباط بصری برای قشر سنتی بوده است.با تشکر
هیمن صابری
(
1392/10/15
) :
من محدودیت های طرح رو ازش خبر ندارم ولی واقعا جای کار خیلی زیاد داره کاش بیشتر دقت میکردین
مجید مختاری
(
1393/01/03
) :
با عرض خسته نباشید خدمت معمار عزیز
هیچ نقاشی تو دنیا وجود نداره که نقاشی بکشه بعد زیر اثرش بیاد بنویسه چی کشیده و ...
در دنیای مدرنیته امروزی، یکی از مناسب ترین شیوه بیان، استفاده از "تجرید" در قالب معماری مدرنیسم میتونه باشه.
همچنین این شیوه بسیار راحت تر از سبک های ریالیسم ،کوبیسم، سوریالیسم و ... قابل هضم و درکه . به همین خاطر همیشه نقاشی کودکان با اینکه بسیار ساده اند اما بسیار روان و زیبا و پر مفهومند.
در طراحی المان برای میادین شهری اصولی بسیار وجود دارند که جسارتا پیشنهاد میکنم اول مطالعه فرموده و بعد اقدام به تفکر در این باب بفرمایید.
بامید موفقیت شما
لاله برنا
(
1393/01/03
) :
دقیقا به هرکی میگفتین که برای میدان مادر یه ایده بده همین اول به ذهنش میرسید...یه فرقی نباید بین معمار و یه آدم غیر متخصص باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
میثم عزیزی
(
1393/02/09
) :
با سلام .
تشکر میکنم از شما آقای مختاری یابت نظرات کارشناسی شما.
در جواب باید عرض کنم یک نقاش یا یک شاعر در هنگام ارائه اثرش تنها به ایراز احساسات و نیاز های روحی خود پرداخته و یرای مخاطب خاص این کار رو انجام نمیده حال اثر معماری مخاطبانش یک جامعه هستند.مخاطبان عمده من شهروندان یک شهر کوچک بودند و میبایست با توجه به سطح درک عمومی شهر کار طراحی میشد و مخاطبان ویژه من مادرانی بودن که به دلیل محرومیت و جنگ زدگی از سواد محروم بوده اند.مبانی که شما میفرمایید یا دنیای مدرنیته را در حال شهرهای خودمون میبینید که روح ومعنویت را از بین برده اند و آشفته بازار کنونی به پا شده.
میثم عزیزی
(
1393/02/09
) :
خانم برنا بنده در حدی نیستم به خودم بگم معمار صرفا دانشجوی معماری هستم برای رسیدن به معمار شدن.انسان های اولیه هم که سر پناهی برای زندگی درست میکردن هم معماری میکردن تخصصی هم نداشتن!معماری در دل همه هست و تخصص نیست مگر شما معتقد به کتب بوزار یاشید که معماری را آکادمیک کرد.
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group