معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما




شما می توانید
پروژه خود را ثبت کنید
مقاله خود را ثبت کنید
کلاس خود را ثبت کنید
در مباحث فروم اتووود شرکت کنید

پیـــــام هــای رسیــــده
تيم اتووود 1397/03/04
به وب سايت معماران معاصر ايران خوش آمديد
ادامه
ارسـال پیــام به  محسن ده بزرگی
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
پیام های رسیده برای پروژه ها
محسن ده بزرگی 1397/03/23  
پروژه طراحی خانه نگارگری شیراز با بهره گیری از نگرش عرفانی به نگارگری ایرانی   :    
با سلام
دلیل به قول شما کپی برداری از معماری ایرانی، که در ظاهر بنا بیشتر نمود دارد و من آن را کپی برداری نامگذاری نمی کنم اولا بهره گیری از معماری مکتب شیراز به دلیل نزدیکی با نگاره های مکتب شیراز دوران آل مظفر و آل اینجو است (که به نوعی از زمینه گرایی توجه دارد) در ثانی وقتی شما با کانسپت عرفان اسلامی ایرانی و آن هم در اسکوپی خاص که دارای ویژگی های معماری بسیار تاثیرگذار می باشد مشغول طراحی هستید (محور عرفان شهر شیراز)، طلب می کند که از معماری غنی آن موقعیت استفاده و به نوعی همراهی با متن را تداعی کنید و از نظر بنده معاصر بودن دلیل متضاد بودن یا استفاده از معماری مدرن انتقادی نیست و همراهی با زمینه به نوعی که مفاهیم نویی را تداعی کند (که خوب البته چون در این مجال فرصت توضیحات و ارائه مطالعات کامل نیست) خود به اندازه لزوم طرح، معاصر بودن را تعریف نموده است.
با تشکر از نظر شما دوست عزیز
امیر خلیلی 1397/03/17  
پروژه طراحی خانه نگارگری شیراز با بهره گیری از نگرش عرفانی به نگارگری ایرانی   :    
با سلام.
در طراحی پروژه مورد نظر دلیل کپی برداری از فرم و ترکیب حجم معماری ایرانی دلیل خاصی بوده .و اینکه اگر این پروژه در عصر معاصر طراحی شده ،شکل ظاهری ان معاصر نیست?
ادامه


پیــام های ارســـال شـــده
ادامه   
پیام های ارسال شده پروژه ها
محسن ده بزرگی 1397/03/23  
پروژه طراحی خانه نگارگری شیراز با بهره گیری از نگرش عرفانی به نگارگری ایرانی   :    
با سلام
دلیل به قول شما کپی برداری از معماری ایرانی، که در ظاهر بنا بیشتر نمود دارد و من آن را کپی برداری نامگذاری نمی کنم اولا بهره گیری از معماری مکتب شیراز به دلیل نزدیکی با نگاره های مکتب شیراز دوران آل مظفر و آل اینجو است (که به نوعی از زمینه گرایی توجه دارد) در ثانی وقتی شما با کانسپت عرفان اسلامی ایرانی و آن هم در اسکوپی خاص که دارای ویژگی های معماری بسیار تاثیرگذار می باشد مشغول طراحی هستید (محور عرفان شهر شیراز)، طلب می کند که از معماری غنی آن موقعیت استفاده و به نوعی همراهی با متن را تداعی کنید و از نظر بنده معاصر بودن دلیل متضاد بودن یا استفاده از معماری مدرن انتقادی نیست و همراهی با زمینه به نوعی که مفاهیم نویی را تداعی کند (که خوب البته چون در این مجال فرصت توضیحات و ارائه مطالعات کامل نیست) خود به اندازه لزوم طرح، معاصر بودن را تعریف نموده است.
با تشکر از نظر شما دوست عزیز
ادامه
   محسن   ده بزرگی    دانشجو     Mohsen   Dehbozorgi   -    Student
تحصیــــــلات : کارشناسی ارشد   معماري   1394   َArchitecture   MA/MS   1394 Major :
دانشگــــــاه : آزاد اسلامی واحد مرودشت   azad university of marvdasht University :
دربـــــــــاره  : معمار، مرمتگر و نقاش عضو پیوسته انجمن هنرهای تجسمی ایران و انجمن پژوهشگران جوان و نخبگان ایران
پروژه هـــــای دانشـــــجویی   

طراحی خانه نگارگری شیراز با بهره گیری از نگرش عرفانی به نگارگری ایرانی    طراحی خانه نگارگری شیراز با بهره گیری از نگرش عرفانی به نگارگری ایرانی
درس : پایان نامه  - سال طراحی : 1396
استاد : دکتر علیرضا دانش پور






درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group