ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
تاری
طراح :
محمدرضا محمودی
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
اتووود. ایران معاصر ـ پل باغ نیایش ـ گروه معماری کارند
سرویس چای سئول کاری از گروه معماری زاها حدید
پرترههای ویرجینیا وولف در لندن
بی یارکه اینگلس و گالری ملی گرینلد؛ فرم از جغرافیا تبعیت می کند
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
pooriya pahlevani
حامد سیفی نوری
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
چگونه حرکت را بسازیم؟
عنـــــــوان درس
:
طراحی معماری 1
نـــــام استــــــاد
:
ارش بصیرت
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد مرودشت
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1389/09/22
تعــــــــداد بازدید
:
7606
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
صنعتی
همـــــکاران طرح
:
استاد
:
آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
همكار طراح
:
حامد سیفی نوری
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
73
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
درک معمارانه از حرکت در مقیاس و متریال ازاد
پروژه های دیگر طراح
چگونه زمان را بسازیم؟
چگونه فضا را بسازیم؟
طراحی پوسته ی عطر
طراحی پوسته برای پلکان شهری
باز طراحی ورودی یک خانه
طراحی ایسگاه اتوبوس.پرتتایپ4
طراحی الحاقیه مسجد.پرتتایپ4
طراحی میدان.پرتتایپ4
طراحی پاویون.پرتتایپ4
بازطراحی مسکن.پرتتایپ4
نظـــــــر اعضــــــــا
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1389/09/22
) :
درک معمارانه شما ار حرکت قابل تقدیر است لیکن به نظرم آن دو حرکت در هم پیچیده میتوانست با حرکت به سمت بالا نازک تر شود فکر کنم اینطوری حس حرکت بیشتر القا می شود .
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1389/09/22
) :
ممنون از توجه شما منم فکر می کنم بهتر می شد.
سامان نیرومند
(
1389/09/26
) :
عالیه و به نظر من در این نوع طراحیها ما حق نداریم در مورد فرم نظر دهیم و من این کار را غیر حرفه یی میدانم ( فقط در حد نظر شخصی ) چرا که فرمول ندارد ، من میخواهم به سمت شمال و به سوی زمین با خدای خودم صحبت کنم نه مثل همه به سمت آسمان یا جهت خاصی ، چرا این حرکت باید به سمت بالا پیش میرفت ! این طراحی که من میبینم نهایت یک کار درست و احساسی تجربیست ! چه ایرادی وارد است بر فرم؟! تازه وقتی که هیچ کاربری معرفی نشده ! آیا میشه به فرانک گری گفت یکی از صفحههایی که توی نمای موزهٔ گوگنهایم هست اگه یکم به سمت بالا بود بهتر میشد؟! آره اگر ما طراحش بودیم این کارو میکردیم اما نبودیم ، الان یا باید خوشمان بیاد یا غیر ، اما احساس میکنم این نظر در مورد فرم تا زمانی که به فانکشنال لطمه یی نزند جایی برای دخالت ندارد و دوستان با تعدد کارها و تجربیاتشان باید چگونگی برخورد با فرم را یاد بگیرند نه با دخالت بخشیدن صحبتهای دیگران بر آثارشان!!! (این به معنی نپذیرفتن انتقاد نیست) این کار در حد اتود عالیست و امیدوار کننده برای خلق فرمها و فضاهای جدید در آینده سرزمینمان. موفق باشید
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1389/09/27
) :
ممنون از توجه شما جناب نیرومند تشویق شما به ما روحیه میده.تشکر.
حامد سیفی نوری
(
1389/09/28
) :
ممنون از شما دوستان که روی کار ما نظر دادین . من خودم شخصا خیلی دوست دارم که ما رو در طراحی بهتر کمک کنید.
pooriya pahlevani
(
1389/10/05
) :
bale ma ham mesle dostan mamnonim az nazaratetan
بهاره پرتو
(
1389/10/06
) :
بسیار زیبا بود هم موضوع و هم ایده ... آفرین
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1389/10/07
) :
ممنون از توجهت.
تهمینه نوزری
(
1389/10/11
) :
واقآ یاد گرفتم که ((چگونه حرکت را بسازم)).
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1389/10/11
) :
مرسی از لطفت خانم نوزری.
حامد سیفی نوری
(
1389/10/12
) :
ممنون از نظرتون.
ابراهیم کوهی
(
1389/10/12
) :
کارتون خیلی عالی بود . کارای دیگتون هم ثبت کنید
میترا پارسه
(
1389/10/27
) :
عالیه طرحتون به من خیلی کمک کرد
سارا محمدنژاد
(
1389/10/28
) :
کارت خیلی خوبه
آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
(
1389/11/01
) :
جدا از ان که با نظر اقای امتیاز موافق باشم یا نه، ان چه در این پروژه اولویت داشت صرفا پردازش حجمی واژه بوده است و تمسک به فانکشن اصلا محلی از اعراب نداشته است، کار بیشتر واجد جنبه های اسکالپچریک است و بر این سیاق فانکشن متغیری محذوف بوده است
پیمان محمدعلی نژادیان
(
1389/11/13
) :
ممنون از کار خوبتون
محمدرضا باشی
(
1389/12/02
) :
عالیهههههههههه واقعا درک خوبی داری ولی چرا حجم خفه کردی؟ اگه آزادش می زاشتی بهتر بود
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1389/12/08
) :
ممنون از توجهت جناب باشي.در جواب سوالت بايد بگم كه چون هدف ما يك حركت پيچيده بود نمي خواستيم كه زياد ازاد باشه.قبل از طراحي اين كار چند دقيقه از بازي فوتبال رو اناليز كرديم تا به پيچيدگي بهتري از حركت برسيم و به همين علت به حجم پيچيدگي داديم.
محمدرضا باشی
(
1389/12/08
) :
عالیه دوستانی که کارشون ایراد داره و من ازشون ایراد گرفتم و ناراحتم شدن و از من دلخور شدن بیان این کار ئانشجو ترم 2 رو ببینن و خجالت بکشن
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1389/12/08
) :
ممنون از توجهت.موفق باشي.
نگار مقتدایی
(
1390/01/25
) :
سلام ، خیلی خیلی کار شما جلبه
من 1 سؤال داشتم
این حجم رو با چی و چطوری درست کردید؟
آخه من الان ترم 1 هستم وباید به حجم از کتاب اصول طراحی وُنگ درست کنم وقتی این کار شما رو دیدم ایده های جالبی بهم داد
میخواستم یکم راهنماییم کنید اگه میشه که با چه ابزاری و چطوری میشه همچین حجمایی رو ساخت!
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1390/01/27
) :
مرسی از توجهت نگار جان.این حجم خیلی اتود خورده تا به این رسیده و ما تمامی اتودهارو با یونولیت درست شده البته به جز چندتا که با گچ درست کردیم.البته متریال مهمه اما نه به اندازه ی حجم کار اگر شما بتونی حجمی خلق کنی که از هر لحاظ قابل تایید باشه با هر متریالی می تونی درستش کنی.موفق باشی.
احسان قلندری
(
1390/01/28
) :
salam
aliest
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1390/01/28
) :
سلام.ممنون جناب قلندري
حامد سیفی نوری
(
1390/03/13
) :
سلام به همه ی دوستانی که در مورد کار ما توضیح دادن با اینکه من مدتی نبودم از خانم ده بزرگی ممنونم بخاطر جوابهایی که به شما دوستان دادن. در مورد سوالهایی که در مورد چگونگی ساخت حجم شده بود : این حجم با کمی یونولیت و کمی حرارت ساخته شده دوستان باید توجه داشته باشید که ساختن یک حجم (درک از حرکت) تنها به نوع مصالح منظور نخواهد شد بلکه به چگونگی درک خود شما از (حرکت) میباشد و کمی مهارت در خلق ان در هر نوع مصالح پس نوع مصالح در به کار گیری حجم مهم نیست.دوستان توجه داشته باشید که این کار طی چندین مرحله به کمک استاد مربوطه اتود خورده و همچنین کمک گروه و منابع مشابه ساخته شده .بازم ممنون از نظرات شما دوستان عزیز
میر ابراهیم محمدبور
(
1390/08/29
) :
سلام .هرچه من میخاستم بگم رو مهندس نیرومند گفت.کارتون عالیه.
حامد سیفی نوری
(
1390/09/08
) :
سلام ممنون از شما جناب محمد بور و همچنین مهندس نیرومند
الهام امیدی
(
1390/10/19
) :
سلام ممنون از کارتون با دیدن این حجم حرکت را در ان می توان کامل درک کرد
حامد سیفی نوری
(
1390/10/19
) :
سلام ممنون از توجه شما خانم امیدی
نصراله معتقد حقیقی
(
1391/02/19
) :
salam,binazire
علیرضا بلورچیان
(
1391/02/20
) :
جالب بود کار زیبای بود
صابرِ ولى رضاىى
(
1391/03/08
) :
معنیه حرکتو درک کردی ازن خییییلی خویبه اما سعی کن اول حس کنی بعد درکش کنی اینجوری بهتره
مرسی
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1391/03/08
) :
ممنون ار توجه دوستان عزیز آقای حقیقی و جناب بلورچیان.
و همچنین دوست عزیز آقای رضایی که در جواب ایشون باید بگم: قطعا ما حرکت رو حس کردیم و در زندگی با این شاخصه درگیر بودیم و اکنون به واسطه ی تمامی ادراک و حسی که از این واژه و شاخصه برداشت کردیم توانستیم عنصری نمادین از آن را بسازیم.
موفق باشید.
پوریا فرخی
(
1391/05/12
) :
کار از نظر فرمال خیلی خوب شده و از نظر من روی کارایی که روی جنبه فرمال قضیه خیلی تاکید شده ایراد خاصی نمیشه گرفت.
امیدوارم چنین کارایی ازتون ببینیم.
هدی امیری
(
1391/06/19
) :
کارتون عالیه فقط میشه ازنقش حلقه های توی کارتون بگید؟ممنون.
حامد سیفی نوری
(
1391/06/20
) :
ممنون او نظرتون اقای فرخی
حامد سیفی نوری
(
1391/06/20
) :
سلام خانم امیری ممنون از نظرتون در مورد سوالتون باید بگم نقش این حلقه ها به تنهایی حرکت را توی کار ما نشون نمیداد در کل وقتی جسم اصلی با حلقها یکی میشن کاری مثل روند حرکتی دی ان ای بدن رو نشون میده که قسمتی از ایده طراحی این کار بوده .بازم ممنون از توجه شما
هدی امیری
(
1391/06/21
) :
خیلی جلب!
سجاد امیرابادی
(
1392/08/01
) :
سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group