ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
خانه ی لاسون وستن از اریک اوون موس؛ بروتالیسم برهنه صنعتی
پاویون اطلاعات لندن از داولینگ دانکن
مرکز فرهنگی کری در کانادا ؛ بارتعریفی از معماری سکونتگاه های سرخ پوستی
اتووود کلاسیک ـ تالیه سین ﺅِست ـ خانه و استودیوی فرانک لوید رایت
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
لیلا موسوی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    طراحی مرکز موسیقی فولکلوریک آذربایجان
    عنـــــــوان درس : پایان نامه
    نـــــام استــــــاد : خانم مهندس قره بیگلو
    دانشــــــــــــگاه : پردیس دانشگاه تهران
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/05/18
    تعــــــــداد بازدید : 9217
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : اولین نکته در طراحی این مرکز کاربرد خطوط منحنی و تاکید بر مرکزیت بوده است. چرا که در تزئینات و آرایش هنرها خطوط منحنی نقشی مهم ایفا می کنند. باید گفت که اصولا طبع زیبا پسندانه هنرمندان از خطوط تیز و برنده گریزان است شاید هنرمندان از خطوط مستقیم و تیز بیاد تیزی نیزه و پیکان و کارد و خنجر و شمشیر می افتند که در جنگها سینه ها و بدنهای انسانهای بی گناهی را دریده است. علت مرکز گرایی فرم نیز این است که نظام موسیقی سنتی بر ترکیب حلقوی و مارپیچی استوار است. تکرار ملودیها امری نکوهیده نیست بلکه از اصول این هنر به شمار می آید. نظم هندسی اجزاء ( سازها ، نوازندگان و آواهای تولید شده) در یک نظام سنتی موسیقی همواره ماندالایی است.مرکزیت، تقارن، تکرار و گردش حول محور مرکز از خصایص همه هنرهای سنتی است. به عبارت دیگر هنرهای سنتی زبان مشترکی دارند که با آن زبان به بیان مکرر مفاهیم ثابت و لایتغیر و ازلی می پردازند. . همین تکرار است که رابطه ی شنونده و نوازنده را با گدشته خود تحکیم می کند و همین گردش دورانی، حلزونی و ماندالاوار است که بر جذبه ی مرکز و طواف اجزاء بر گرد آن دلالت می نماید بنابراین این فرم مرکزی شکل گرفته شده به صورت سه المان در نظر گرفته شده که استعاره ای از حرکات نمایشی رقص آذربایجان نیز می باشد. بعد از شکل گیری هسته ی اولیه طرح توجه به ریتم و تکرار که عنصر لاینفک موسیقی سنتی است مورد توجه بوده است. برای احترام به طبیعت اطراف سایت که مهمترین آنها بلندی های کوه های شمالی تبریز هستند پوسته فرم به صورت منحنی هایی که دارای پستی و بلندی هستند شکل گرفته است. این فرم با توجه به شکل انتزاعی گل که تمامی این مفاهیم را در بردارد به وجود آمده است. در این طرح سعی شده از خطوط سایت هم برای رسیدن به وحدت و مرکزیت استفاده شود. در موسیقی قسمت هایی که هیچ نتی نواخته نمی شود نیز کاملا تعریف شده هستند بنابراین وجود فضاهای خالی تعریف شده در معماری نیز که یادآورد حیاطهای مرکزی معماری سنتی ماست برگرفته شده از همین اندیشه است.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
روح اله پناهی ( 1390/05/19 ) : بسیار جالب بود امید وارم موفق باشید
لیلا موسوی ( 1390/05/19 ) : mamnon dustan
امید بختیاری فرد ( 1390/05/19 ) : اول بهتون تبریک میگم به خاطر این طرح بسیار بسیار قوی، واقعا کار شما رو خیلی دوست دارم. و دوم اینکه از شما می خوام اگر امکانش هست متن ایده های طراحی خودتون رو اصلاح کنید در این متن شما به اشتباه چندین بار به جای استفاده از موسیقی فولکلوریک از کلمه ی سنتی استفاده کرده اید همون طور که میدونید ما اصلا موسیقی به نام موسیقی سنتی نداریم چون اصلا موسیقی نمی تونه سنتی باشه. با آرزوی موفقیت برای تمامی معماران
محرم سیدفضلی ( 1390/05/19 ) : Very beautiful & Excellent اگه میتونید جزئیات پروزه را برام شرح بدید .نمونه کارتون در حد استاد زاها میباشد ممنون
http://alborzfazli.persianblog.ir
فرهاد داودی ( 1390/05/19 ) : kheyli kare khoobi bood . az safahat kheyli khoob estefade shode va ba ham tarkib shode vali tanha nokte ee ke be nazaram oomad in boood ke dar bazi ghesmatha hendese khotooot ba koliat nemikhooone va dar negahe aval be nazar miad ke khotoot etefaghi be vojoood ooomadan . albate in bardashte man boood vali dar kol kare kheyli khooobi boood .
لیلا موسوی ( 1390/05/20 ) : جناب بختیاری فرد از اینکه به پروژه و ایده های طراحی توجه کردید ممنونم. اما باید خدمتتون عرض کنم که نام موسیقی سنتی یک لفظ بیگانه نیست که من برای اولین بار ازش استفاده کرده باشم. من برای رسیدن به ایده های طراحی سعی کردم تمام منابع شناخت موسیقی رو که بهش دسترسی دارم مطالعه کنم و فی البداهه با کلمات بازی نکنم. من می تونم یه سری از منابعی رو که در این مورد مطالعه کردم رو معرفی کنم تا در صورت تمایل مطالعه کنید و کاربرد درست نام موسیقی سنتی رو تایید کنید.
• ایازی ، سوری « نگرشی بر پیشینه موسیقی در ایران به روایت آثار پیش از اسلام» ، ناشر: اداره کل آموزش، انتشارات و تولیدات فرهنگی ، تهران، 1383
• نفری، بهرام، « اطلاعات جامع موسیقی»، انتشارات مارلیک، چاپ اول، 1377
• صدیق، « هفت مقاله پیرامون فولکلور و ادبیات مردم آذربایجان»، تهران، 1357
• نصیری فر، حبیب الله، « مردان موسیقی و سنتی نوین ایران» ، چاپ سوم، 1377
• مجیدی ، بهرنگ، « نگاهی دیگر به معماری موسیقی و موسیقی معماری»، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، فصلنامه معماری و فرهنگ، سال اول، شماره چهارم، بهار 1379
• مجموعه مقالات دومین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران ارگ بم- کرمان جلد دوم، تجلی ماندالا در معماری و موسیقی سنتی ایران، تاملی در زبان مشترک، هنرهای سنتی در انتقال مفاهیم ازلی، امیرحسین ذکرگو
• رفیع پور، فرامرز، « جامعه، احساس و موسیقی»، ناشر: شرکت سهامی انتشار، چاپ اول، 1375
• ر. پ . « شناخت موسیقی و نقش آن در زندگی گردآورنده»
• هاشم زاده، تحقیقی در موسیقی آذربایجان، سایت هنر و موسیقی، 1383
• معمار ضیاء، کاظم ، معماری و موسیقی در هنرهای ایرانی: یک مقایسه تطبیقی، ماهنامه فرهنگ و آهنگ)
• آقاجانی، آیدین، « ارتباط معماری و موسیقی»، آبان 1388
• سراج، حسام الدین، « موسیقی و معماری»، فصلنامه معماری و فرهنگ، سال اول، شماره چهارم، بهار 1379
• فلامکی منصور، معماری و موسیقی، چاپ سوم، نشر فضا، وابسته به موسسه علمی و فرهنگی فضا، 1387، تهران
باز هم از دقت و توجهتون ممنونم. موفق باشید...
لیلا موسوی ( 1390/05/20 ) : از بقیه دوستان هم ممنونم. سعی می کنم در اسرع وقت توضیحات بیشتری راجع به طرحم ارائه کنم. و حتما مقاطع و نمای کار رو برای مریم جون اضافه کنم. پایدار باشید...
م.جواد وثوقی ( 1390/05/23 ) : سلام مهندس.کارتون عالیه.
مخصوصا پلانها تا اونجا که تو عکس دیده میشد خوب حل شدن.وجالبن.
طراحی تو برش هم بد نبود.با اینکه فکرمیکنم زیاد روش وقت نزاشتین.منظورم طراحی تو برشه.

در هرحال رو فرم کارهم میشد بیشترکارکرد.ولی موضوع کار بسیار عالیه.با اینکه تو ایران هرصدسال یکبار هم به فکر ساختن چنین مجموعه هایی نیستیم.ولی ما معمارا میتونیم وباید تلاش خودمونو برای تبدیل این طرح ها وایده ها به واقعیت بکنیم.
موفق باشین.
امید بختیاری فرد ( 1390/06/03 ) : با تشکر از شما خانم موسوی از اینکه این منابع رو به من معرفی کردید. ولی از اونجایی که بنده خودم در عرصه ی موسیقی دستی بر آتش دارم شما بیشتر از این هم که منبع معرفی کنید من بازهم به شما پیشنهاد میدم که از این کلمه استفاده نکنید چون اولا" این منابعی رو که شما معرفی کرده اید مثل خود شما که در معرفی پروژه از کلمه ی فولکلوریک استفاده کرده اید در متن کتاب خود از کلمه ی فولکلوریک استفاده کرده اند و دوما" اشتباه دیگران را تکرار کردن کار درستی نیست. بزرگ مرد موسیقی ایران جناب آقای شهرام ناظری سال پیش بعد از اینکه جایزه ی خود را دریافت کرد در سخنرانی که داشت از تمامی مردم عاجزانه خواهش کرد که از این کلمه(سنتی) استفاه نکنند چون سنتی یعنی چیزی که عینا" تکرار میشه و در واقع برای مردم آن منطقه عادت میشه ولی من به جرات میگم که لطافت و حرکت و تنوع و... از شاخصه های بارز موسیقی است.بازم ممنون به خاطر منابع
محرم سیدفضلی ( 1390/06/05 ) : جناب آقای بختیاری عزیز هر چه داریم از معماری سنتیست کم لطف نباشید
لیلا موسوی ( 1390/06/08 ) : آقای بختیاری ، منمنونم از توضیحاتی که دادین، ولی به نظر منطقی نمیاد که بخوایم تمامی این منابع رو فقط با یه سخنرانی نقض کنیم. چون مطمئنا نویسندگان این کتابها هم افرادصاحب نظری بوده اند که تونستن کتابی در این زمینه به چاپ برسونن. از نظر من، سخنرانی آقای ناظری محترم هست ولی در حدی نیست که بخوام صحبت ایشون رو مبنای کارم قرار بدم. چون همونطور که میدونین اعتبار منابع مکتوب خیلی بیشتر از اعتبار یک سخنرانیه! بنابراین من فقط می تونم کارم رو به همین منابعی که اشاره کردم ارجاع بدم. بازهم ممنونم از دقت نظرتون.
امید بختیاری فرد ( 1390/06/08 ) : جناب آقای فضلی من چی کار به معماری سنتی دارم! ولی ممنونم مثال خیلی خوبی بود ما به بناهایی که قبلا" ساخته شده و برای ما ارزش فراوانی هم دارد میگیم معماری سنتی ولی ما اگر همین الان یک بادگیر عینا" مثل قدیم بسازیم بهش نمیگیم معماری سنتی میگیم پست مدرن حالا چه طور میشه که ما به موسیقی که هر آن تحول پیدا میکنه لقب سنتی بدیم! این تنها حرف آقای ناظری نیست حرف تمامی بزرگان موسیقی است. این عقیده ی شخصی بنده است شما خانم موسوی کاری نداشته باشید که کی چی گفته شما خودتون فکر کنید که موسیقی می تونه سنتی باشه اگر جواب شما اری باشه بنده دیگه هیچ حرفی ندارم.این بحث خیلی طولانی شده امیدوارم سر شما رو درد نیارم ولی باور کنید برام مهمه. به امید آنکه موسیقی کلاسیک ایرانی همیشه زنده بماند
الهام دیلمی ( 1390/06/17 ) : خیلی زیباست ، واقا حجم کارتون عالی بود
بابک سلیمانی ( 1390/06/17 ) : ولین نکته در طراحی این مرکز کاربرد خطوط منحنی و تاکید بر مرکزیت بوده است. چرا که در تزئینات و آرایش هنرها خطوط منحنی نقشی مهم ایفا می کنند. ((( یعنی چی؟ خوب مگه خطوط راست گوشه یا مورب نقش مهمی ایفا نمی کند؟؟؟))) باید گفت که اصولا طبع زیبا پسندانه هنرمندان از خطوط تیز و برنده گریزان است شاید هنرمندان از خطوط مستقیم و تیز بیاد تیزی نیزه و پیکان و کارد و خنجر و شمشیر می افتند که در جنگها سینه ها و بدنهای انسانهای بی گناهی را دریده است ( اولا نگفتی چرا خطوط راست گوشه نه و رفتی سریع خطوط تیز و برنده رو کوبیدی؟؟ دوما مثلا زاها حدید و اندی وارهول و ... هنرمند نیستن؟ من طرفدار اینا نیستم ولی این که میگی طبع هنرمندان خطوط تیزو برنده رو نمی پسنده یه بحثیه ی!!!) علت مرکز گرایی فرم نیز این است که نظام موسیقی سنتی بر ترکیب حلقوی و مارپیچی استوار است. ( دوست عزیز شما موزه ی موسیقی فولک آذربایجان رو داری کار می کنی. تا اون جایی که سواد بنده اجازه می ده موسیقی فولک آذربایجانی مقامیه که بر خلاف موسیقی سنتی ردیف دستگاهی ساختار به قول شما حلقوی نداره - اولین باره اصطلاح حلقوی رو به جای سیستم و ساختار ارجاعی می شنوم) تکرار ملودیها امری نکوهیده نیست بلکه از اصول این هنر به شمار می آید. ( خوب این درست) نظم هندسی اجزاء ( سازها ، نوازندگان و آواهای تولید شده) در یک نظام سنتی موسیقی همواره ماندالایی است.مرکزیت، تقارن، تکرار و گردش حول محور مرکز از خصایص همه هنرهای سنتی است. به عبارت دیگر هنرهای سنتی زبان مشترکی دارند که با آن زبان به بیان مکرر مفاهیم ثابت و لایتغیر و ازلی می پردازند. . همین تکرار است که رابطه ی شنونده و نوازنده را با گدشته خود تحکیم می کند ( وایسا وایسا شما تا الان داشتی بثحث تکرار تو خود موسیقی سنتی رو می گفتی یهو زدی تو تکرار بین شنونده و نوازنده؟ این چه ربطی به طرح شما داره؟ شما کجای سنت رو تکرار کردی ؟ )و همین گردش دورانی، حلزونی و ماندالاوار است که بر جذبه ی مرکز و طواف اجزاء بر گرد آن دلالت می نماید ( رابطه ی این جمله و جمله ی قبلی دقیقا چیه؟ جمله ی قبل در مورد تکرار بود این جمله در مورد جذبه ی مرکز) بنابراین این فرم مرکزی شکل گرفته شده به صورت سه المان در نظر گرفته شده ( بنابراین؟؟؟ بنا بر چی؟ بنا بر چی فرم مرکزی به صورت سه المان در نظر گرفته شده؟؟) که استعاره ای از حرکات نمایشی رقص آذربایجان نیز می باشد ( سه المان استعاره است؟) بعد از شکل گیری هسته ی اولیه طرح توجه به ریتم و تکرار که عنصر لاینفک موسیقی سنتی است مورد توجه بوده است. برای احترام به طبیعت اطراف سایت که مهمترین آنها بلندی های کوه های شمالی تبریز هستند پوسته فرم به صورت منحنی هایی که دارای پستی و بلندی هستند شکل گرفته است. این فرم با توجه به شکل انتزاعی گل ( آخرش نفهمیدیم کوه بود یا گل؟ اگه می خوای با کوه هماهنگ باشه گل چی بود؟) که تمامی این مفاهیم را در بردارد به وجود آمده است. در این طرح سعی شده از خطوط سایت هم برای رسیدن به وحدت و مرکزیت استفاده شود. در موسیقی قسمت هایی که هیچ نتی نواخته نمی شود نیز کاملا تعریف شده هستند بنابراین وجود فضاهای خالی تعریف شده در معماری نیز که یادآورد حیاطهای مرکزی معماری سنتی ماست برگرفته شده از همین اندیشه است.
لیلا موسوی ( 1390/06/18 ) : آقای سلیمانی از اینکه این همه با دقت ایده های طرحم رو خوندید و واسه تک تک جملاتش وقت گذاشتید ممنونم. ولی باید این نکته رو عرض کنم که برای اینکه ایده های طراحی رو خلاصه وار بیان کنم مجبور شدم در بعضی قسمت ها توضیحات بیشتر رو حذف کنم و ظاهرا همین باعث گنگ شدن مطلب شده. برای همین من بخشی از رسالم رو که مربوط به ایده ی طرح می شه به صورت عکس به پروژم اضافه کردم. امیدوارم که گویا باشه....
ممنون از توجهتون.
بابک سلیمانی ( 1390/06/19 ) : لیلا موسوی عزیز من پایان نامه رو هم مطالعه کردم اما نکته ی جدیدی حاصل نشد. بحث من روی طرح شما نیست ، روی توجیهاتی است که برای آن می آورید. این توضیحات باید دارای سیر مشخص و منطقی باشد. صرف این که در موسیقی ریتم اهمیت دارد یا مرکزیت چرا باید الهام بخش شما در مرکز موسیقی باشد؟ و اگر این را توجیه کردید آن گاه چگونه این الهام را به طرح رسانده اید؟ ببینید دوست عزیز معماری مثل سانتیاگو کالاواترا وقتی می گوید مثلا من از پرنده الهام گرفتم بلافاصله توجیه می کند زیرا طبیعت بهترین نمونه های سازه ای را در اختیار ما گذاشته. او وجه تشابه پرنده و یک ساختمان را در سازه ی این دو می داند. یا معماری چون دنیل لیبسکیند در توجیه موزه یهود اثر را به مفاهیم تاریخی متصل می کند و توجیهات قدرتمندی در وجه تشابه و نحوه ترجمان مفاهیم تاریخی به فضا بیان می کند. البته و صد البته بسیاری از این توجیهات چه در کار کالاتروا و چه لیبسکیند مخالفان بسیاری دارد. مثلا ما همه می دانیم یک دهنه 20 متری را با کمترین هزینه و سوله هم می توان پوشاند ولی کالاتراوا ا ین کار را با صدها میلیون دلار انجام می دهد و در عوض زیبایی را می گیرد. یا در توجیهات لیبسکیند می گویند هیچ کس از این فضا این مفاهیم تاریخی را برداشت نخواهد کرد. در هر حال نکته مهم این جاست که اگر می خواهید اثری را با کلام توجیه کنید، باید بسیار دقت کنید و ایده ها را بسیار منطقی و با سیر درست به بیان معماری تان متصل کنید و اگر نه معماران موفق بسیاری داریم که فقط می سازند و صحبت توجیهی چندانی نمی کند. مثل ریچارد میر
لیلا موسوی ( 1390/06/25 ) : آقای سلیمانی من از روی مطالعاتی که داشتم به این نتایج رسیدم و فکر می کنم تونستم طرحمو به ایده های مورد نظرم نزدیک کنم. از نظر خودم سیر طراحی کاملا مشخص و منطقی هست. اگر چه شما اون رو قبول ندارین. این هم کاملا طبیعیه چون همه ی ما یکسان فکر نمی کنیم و این فقط فکریه که تو ذهن من وجود داشته.
یک ایده ی طراحی قرار نیست مورد تایید همه باشه و مطمئنا هم نمی تونه اینجوری باشه .
همون طور که خودتون هم اشاره کردید معماران بزرگی مثل کالاتراوا هم مخالفان خودشون رو دارند. چه برسد به کارهای ما که هنوز در مرحله ی تمرین هستیم... علاوه بر اون به نظرمن مهم عملکرد کار هست و گرنه ایده ی کار فقط برای توجیه بقیه معماراست و خیلی کم پیش میاد کاربران یک فضا از ایده ی طراحی اون فضا اطلاعی داشته باشن.
اگر شما برای هر قسمت از کار که از نظرتون درست نیست پیشنهادی دارید خوشحال می شم بشنوم و با ذهنیتتون آشنا بشم. و بسیار هم از پیشنهادتون استقبال می کنم. ممنون
میلاد حسن پور ( 1390/10/02 ) : سلام.یاشاسین.ایده که به نظرم خیلی خوبه.امیدوارم موفق بمونین
لیلا موسوی ( 1390/11/08 ) : ممنون آقای حسن پور
مهسا فضیله ( 1390/12/25 ) : عالی بود
موفق باشید خانوم مهندس
لیلا موسوی ( 1390/12/25 ) : ممنونم عزیزم
هانیه رسولزاده ( 1391/05/10 ) : واقعا عالی بودخانم مهندس میتونم ازتون خواهش کنم جزییات طرح تون مثل نما وبرش روبرام ارسال کنید[email protected]
هانیه رسولزاده ( 1391/05/10 ) : واقعا عالی بودخانم مهندس میتونم ازتون خواهش کنم جزییات طرح تون مثل نما وبرش روبرام ارسال کنید[email protected]
لیلا موسوی ( 1391/06/26 ) : بله حتما، ببخشید بابت تاخیری که پیش اومد ولی براتون فرستادم الان
دنیا برهان ( 1391/07/12 ) : سلام. پروژه تون عالیه خانوم مهندس... تبریم میگم به این دقت...
خیلی دوست دارم پایان نامه تون روکامل مطالعه کنم...یک سری تحقیقات در مورد موسیقی هم کار می کنم بدم نمیاد از کارتون با ذکر منبع استفاده کنم...
اگر مایل باشید برام فایلتون رو میل کنید
[email protected]
سیدمهدی تورنگ ( 1391/08/03 ) : سلام خانم مهندس واقعا کارتون عالی بود ایده خوبی دادین تو کارتون خواهشی ازتون دارم میتونید جزئیات کامل کارتون رو برام میل کنید.
[email protected]
دنیا برهان ( 1391/09/03 ) : سلام
خانوم موسوی
من خیلی منتظرتون موندم تا اینکه دوباره اومدم و دیدم فرمودید فرستادید
ولی من فایلی دریافت نکردم
میشه لطف کنید و دوباره بفرستید لطفا
[email protected]
میرطالب حسینی خروانق ( 1391/09/07 ) : کار خوبی هست میتواند در ایشان برای آینده پیشرفت ایجاد کند
لیلا موسوی ( 1391/09/07 ) : خانم دنیا برهان و آقای مهدی تورنگ من مقاطع و نماهای کار رو براتون ایمیل کردم.
نیما اسفندیاری ( 1391/10/12 ) : سلام خانم موسوی.این طرحه زیباست..دستتون درد نکنه..میشه بیشتر با کارتاون آشنا شد؟ [email protected] با تشکر...
ستاره شادبخت ( 1392/02/01 ) : موضوعتون بسیار جالبه
پروژتون هم زیباست
.موفق باشید
رامونا بهبوده پور ( 1392/02/03 ) : khaste nabashid azizam,
mozutoon jalebe va tarrahiam zibast,
doost daram resalatoono bekhoonam. mishe lotf konio jozieyat ro baram mail koni? mamnoonam.
[email protected]
سجاد امیرابادی ( 1392/08/01 ) : سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
رامین رستمی ( 1393/07/27 ) : با سلام پایان نامه ارشدم در مورد مرکز موسیقی اصیل ایرانیه لطفا اگه میشه فایل مطالعاتتون را برام میل کنید .سپا س از همراهیتون [email protected]
مهدی منصوری ( 1393/08/23 ) : خسته نباشید خیلی کاره خوبی شده پایان نامه من هم این ترم خانه موسیقی هست اگه میشه مطالبی در مورد ریزفضاها و آکوستیک سالن کنسرت واسم ایمیل کنید بی زحمت [email protected]
سلیمان رمضانی ( 1393/11/09 ) : پروژه تون عالیه معمار عزیز...
خیلی دوست دارم پایان نامه تون روکامل مطالعه کنم... برام موضوعی جالب بود اگر امکانش هست
و مایل باشید برام فایلتون رو میل کنید
[email protected]
اوا ملیحی ( 1394/02/01 ) : salam khaste nabashid mitounam porojatono dashte basham?va hazinasho pardakht kounam?
neda sharifi ( 1394/10/01 ) : ضمن تبریک و تشکر بابت به اشتراک گذاشتن اطلاعات ... در صورت امکان نمونه های موردی خارجی رو هم ذکر بفرمایید (مرکز موسیقی). ممکنه من هم فایل پایان نامه شما رو داشته باشم؟ منم در همین زمینه دارم کار میکنم... [email protected]
شهریار داورنیا ( 1395/11/19 ) : با سلام وعرض تبریک
درصورت امکان مطالب رساله را جهت مطالعه طراحی هاتون ارسال فرمایید
باسپاس
مهندس شهریار داورنیا
فارغ التحصیل ارشد معماری
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group